سرویس تلویزیون سونی در محل

اگر تلویزیون سونی دارید که ایرادات عملکردی دارد و نمی توانید به تعمیرگاه مراجعه کنید، سرویس تلویزیون سونی در محل برای شما مناسب است. با استفاده از خدمات تعمیر در محل تلویزیون sony، تمامی اقدامات مورد نیاز برای رفع ایرادات عملکردی lcd یا  led در منزل شما انجام می گردد. این اقدامات شامل عیب یابی، اصلاح تنظیمات، تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده است و توسط تیم مجرب تعمیرات تلویزیون در نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران انجام می گردد. به این ترتیب دیگر نیاز نیست که حضورا برای تعمیر تلویزیون به تعمیرگاه مراجعه کنید و دستگاه از آسیب دیدگی های حین جابجایی و خطرات این چنینی به دور است. در ادامه روند دریافت سرویس تلویزیون سونی در محل و جزئیات آن را بررسی می کنیم.

نحوه دریافت خدمات تعمیر در محل تلویزیون سونی

برای دریافت سرویس در محل تلویزیون سونی، کافی است بانمایندگی مجاز سونی تماس بگیرید. سپس تقاضای خود و مدل محصول را ثبت نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید. پس از اینکه مشاوران ما با شما تماس گرفته و اطلاعاتی همچون آدرس محل مورد نظر، نوع و مدل دستگاه و نیز ایرادهای عملکردی آن را از شما دریافت کردند، در اولین فرصت اقدام به اعزام تیم تعمیرات به محل شما می کنند. پس از حضور تعمیرکار در آدرس شما و بررسی دقیق دستگاه و بخش های مختلف آن، اقدامات لازم در حضور شما انجام می شود. پس از پایان پروسه تعمیر تلویزیون سونی در منزل، دستگاه بدون هیچ ایرادی و مثل روز اول به شما تحویل داده می شود.

خدمات تعمیر تلویزیون سونی در منزل

بررسی و عیب یابی تلویزیون، تعمیر انواع ال سی دی، ال ای دی و …، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل، بخشی از مهم ترین خدماتی هستند که در سرویس تلویزیون سونی در محل به کاربران ارائه می شوند. خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون sony دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند و در صورت نیاز، می توانید انتقادات و شکایت های خود را از طریق تیم پشتیبانی پیگیری نمایید.

روند سرویس تلویزیون سونی در محل

  • کارشناسان این مرکز پرسش‌هایی را درباره‌ی عوامل ایجادکننده‌ی خرابی و افت عملکرد تلویزیون سونی از شما خواهند پرسید.
  • کارشناسان تعمیر، با ارئه‌ی راهکارهای تلفنی شما را در تعمیر تلویزیون سونی یاری خواهند کرد؛ زیرا برخی از مشکلات تلویزیون با انجام برخی اقدامات اولیه و ابتدایی قابل رفع و حل می‌باشد.
  • در صورت تداوم مشکلات تلویزیون -علی‌رغم انجام اقدامات اولیه- کارشناسان ما جهت تعمیر تلویزیون سونی به محل اعزام می‌گردند.
  • تمامی اقدامات لازم جهت ترمیم و تعمیر دستگاه تلویزیون سونی پس از طرح با صاحبان دستگاه و کسب اجازه انجام می‌پذیرد.

تعمیرات تلویزیون سونی

کارشناسان این مرکز به دلیل سال‌ها تجربه در امر تعمیرات تلویزیون سونی قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اشکالات ایجاد شده در تلویزیون می‌باشند. کارشناسان این مرکز در حین تعمیر، حتی‌الامکان از تعویض قطعات اصلی دستگاه تلویزیون سونی خودداری می‌کنند تا دستگاه بتواند از طریق قطعات اصلی خود و با استهلاک کمتر به کار خود ادامه دهد؛ این امر سبب می‌شود تا سال‌ها به عمر مفید دستگاه تلویزیون سونی شما اضافه گردد.

به دلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات جانبی تلویزیون به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید. کارشناسان سرویس تلویزیون سونی در محل که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیرات و سرویس تلویزیون در محل نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند. کارشناسان مجرب و متعهد واحد تعمیرات تلویزیون سونی ، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.