اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب، در منزل یا محل کار شما به همراه گارانتی خدمات سونی در کارگاه تخصصی تلویزیون نمایندگی سونی به شماره تماس 54114-021 انجام می شود. با بیش از سه دهه سابقه خدمات رسانی در زمینه تعمیرات تلویزیون های سونی می توایند به ما اعتماد کنید.

بدون شک شما هم دوست ندارید که با خرابی تلویزیون sony، ناچار به تعویض آن شوید. قیمت تلویزیون بالاست و برای خرید یک تلویزیون جدید، باید هزینه بسیاری پرداخت کنید. این در حالی است که با تعمیر تلویزیون سونی می توان، البته به شکل درست و حرفه ای، می توان تا مدت ها بعد هم از این دستگاه استفاده کرد. تعمیرات تلویزیون sony، از عیب یابی این دستگاه شروع شده و پس از ترمیم یا تعویض قطعات آسیب دیده، در نهایت به برطرف شدن ایرادات آن ختم می گردد.

تعمیر تلویزیون سونی

آنچه اهمیت دارد این است که تعمیرکار تلویزیون سونی بتواند منشأ مشکلات را به درستی شناسایی کرده و اقدامات موثری در جهت برطرف کردن آنها انجام دهد. در ادامه شما را با روند تعمیرات تلویزیون سونی آشنا می کنیم. همکاران ما در نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران، انواع ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و سینمای خانگی این برند را با تجهیزات مدرن و پیشرفته بررسی کرده و به بهترین شکل، ترمیم می نمایند.

تعمیر تلویزیون سونی در محل

زمانی که با مشکلی در تلویزیون مواجه می شوید، حمل کردن تلویزیون سونی به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی دغدغه ی بزرگی است. زیرا هم باید هزینه زیادی را برای جابجایی آن پرداخت کنید و هم زمان زیادی را از دست بدهید. برای اینکه با یک تیر چند نشان بزنید به گونه‌ای که هم تلویزیونتان با سرعت و کیفیت بالایی تعمیر شود و هم مجبور به جابجایی و انتقال آن به مرکز تعمیرات تلویزیون نباشید ، می‌توانید از سرویس تعمیرات تلویزیون سونی در محل استفاده کنید.

تنها کافیست که با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و به عیب‌یابی و برآورد هزینه تعمیر این دستگاه بپردازند. سپس درصورتی که با هزینه تعمیرات تلویزیون خود مشکلی نداشتید، پروسه تعمیرات تخصصی آن را آغاز کنند.

تعمیرات تلویزیون سونی

نمایندگی تلویزیون سونی

اگر دنبال یک مجموعه حرفه ای برای تعمیر انواع تلویزیون های برند sony هستید، نمایندگی تلویزیون سونی بهترین انتخاب برای شماست. در این مجموعه تعمیرکارانی حضور دارند که سالها در حوزه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت کرده اند. تجربه و دانش به روز این تکنسین ها توانایی عیب یابی تخصصی و ترمیم اجزای آسیب دیده انواع مدل LED، LCD، اسمارت تی وی و … را داده است.

تجهیزات مورد استفاده از واحد تعمیرات تلویزیون سونی جزو پیشرفته ترین نمونه های موجود هستند. لذا سطح کیفی خدمات ارائه شده مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا است. تمامی خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات در نمایندگی تلویزیون سونی، با گارانتی مرکز سخت افزار ایران همراه هستند. برای دریافت سرویس های مورد نظرتان کافی است از طریق شماره های موجود در صفحه تماس با ما با این مرکز تماس بگیرید. پاسخگویی 24 ساعته هست و در هر ساعت از شبانه روز کنار شما هستیم.

هزینه تعمیر تلویزیون سونی

هزینه تعمیر تلویزیون سونی یا هر برند دیگری، با توجه به نوع و میزان خرابی قطعات آن متفاوت است. اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، قیمت قطعه جدید هم در قیمت نهایی تعمیرات تلویزیون سونی محاسبه می شود. اجزایی همچون پنل، قیمت بسیار بالایی دارند و در صورت تعویض آنها باید مبلغ قابل توجهی را بابت تعمیر تلویزیون sony پرداخت کنید. هنگام تعمیر قطعات تلویزیون، هزینه ترمیم پایین تر بوده و چندان نگران کننده نیست. گاهی هم مشکل از قطعات نبوده و مربوط به تنظیمات است؛ در این شرایط،  قیمت تعمیر تلویزیون پایین تر از دیگر موارد است.

تعمیر تلویزیون اینچ بالای سونی

همچنین تعمیر تلویزیون های اینچ بالا و غول پیکر سونی در محل مورد نظر شما به صورت حرفه ای و تخصصی 1 الی 24 ساعته انجام می شود. لازم به ذکر است ، تعمیر تلویزیون های اینچ بالا نیاز به مهارت و تخصص ویژه دارد و در صورتی که توسط نمایندگی و کارشناس خبره انجام نشود ممکن است دچار آسیب های جبران ناپذیر شود. 

تعمیر تخصصی تلویزیون سونی

پذیرش تلویزیون sony در محل

پذیرش تلویزیون سونی در محل، سرویسی کاربردی است تا برای ترمیم ال ای دی یا ال سی دی خود، از منزل خارج نشوید. پس از ثبت درخواست تعمیر تلویزیون سونی، همکاران ما به آدرس شما می آیند. بعد از عیب یابی تلویزیون، در صورت امکان دستگاه در محل تعمیر می شود. اگر نیاز به تعمیرات تخصصی تر و استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مخصوص باشد، تلویزیون به تعمیرگاه منتقل شده و در آنجا ترمیم می شود. برای دریافت این سرویس، با همکاران ما در نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در منزل

تعمیر تلویزیون سونی در غرب تهران

تعمیرات تلویزیون سونی در غرب تهران، توسط شعب ستارخان و امیرآباد نمایندگی سونی انجام می شود. این شعب به آخرین تکنولوژی های روز دنیا جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون مجهز هستند و می توانید با اطمینان خاطر، دستگاه را به تکنسین های آن تحویل دهید. 

همکاران ما مراحل عیب یابی و تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون را با دقت و مهارت انجام می دهند تا در نهایت، تمامی ایرادات این دستگاه را برطرف کنند. برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون سونی در منزل، در مناطق غرب و شمال غربی تهران، کافی است با نمایندگی sony تماس بگیرید.

تعمیرات تلویزیون سونی در شرق تهران

چنانچه ساکن محله های پیروزی، افسریه، تهران پارس، حکیمیه، نارمک، علم و صنعت، شمس آباد، مجیدیه و … هستید، تیم تعمیرات تلویزیون سونی در شرق تهران، برای رفع معایب انواع ال ای دی، ال سی دی، پلاسما و … این برند در کنار شما هستند. شما می توانید برای دریافت سریع تر خدمات تعمیر تلویزیون، از نمایندگی سونی در پیروزی کمک بگیرید. از طریق شماره های موجود در صفحه تماس با ما با این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تعمیر تلویزیون sony در شمال تهران

ساکنین محله های شمالی تهران می توانند از طریق نمایندگی sony در امیرآباد، تخصصی ترین خدمات تعمیر تلویزیون های این برند را دریافت کنند. تعمیر تلویزیون سونی در شمال تهران، توسط این شعبه و دیگر شعب نمایندگی تعمیرات سونی انجام می شود. به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش های نوین، سطح کیفی خدمات در این مرکز، با استانداردهای جهانی همخوانی دارد. لذا تمامی ایرادات تلویزیون شما به خوبی بررسی شده و برطرف می شوند.

تعمیرات تلویزیون sony در جنوب تهران

اگر در هریک از محله های افسریه، شوش، شهرک مسعودیه، شهرک بروجردی، کیانشهر، شوش، مولوی، راه آهن و … زندگی می کنید، نمایندگی سونی در فرجام برای ارائه تخصصی ترین خدمات تعمیر تلویزیون در خدمت شما است. تعمیرات تلویزیون سونی در جنوب تهران، توسط همکاران ما با بالاترین سرعت و کیفیت انجام می شود.

پس از تماس شما، تیم تعمیر تلویزیون SONY در محل به آدرسی که ارائه داده اید می آیند. همکاران ما تلویزیون را به خوبی بررسی و عیب یابی کرده و سپس قطعات آسیب دیده را تعمیر یا تعویض می کنند. در نهایت، دستگاه بدون ایراد به شما تحویل داده می شود.

تعمیرات تلویزیون سونی در محل

تعمیر تلویزیون سونی در کرج

اگر برای تعمیر تلویزیون سونی در کرج، دنبال یک تعمیرگاه تخصصی و حرفه ای هستید، نمایندگی تعمیرات تلویزیون کرج در کنار شماست. مجرب ترین تعمیرکاران تلویزیون در این مرکز حضور دارند و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، مشکلات انواع LCD، LED، پلاسما و … سونی را عیب یابی و برطرف می کنند.

کارشناسان مجرب تعمیرات تلویزیون sony در کرج، شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده اند که نیازی به طی مسیر تا تهران برای تلویزیون خود نداشته باشید. پس از برقراری تماس با شماره های موجود در صفحه تماس با ما، همکاران ما درخواست تعمیرات تلویزیون سونی در محل را ثبت کرده و در اسرع وقت، خدمات مورد نظر را در اقصی نقاط کرج، به شما ارائه می دهند.

تعمیر تلویزیون سونی در مشهد

خوشبختانه نمایندگی تلویزیون سونی در مشهد هم فعالیت می کند. مجموعه ما در این شهر، آماده خدمت رسانی به عزیزانی است که تلویزیون های سونی آن ها دچار ایرادهای سخت افزاری و نرم افزاری شده است. کافی است با شماره های اعلامی تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

نمایندگی ما در مشهد، در محدوده ملک آباد واقع شده است و پذیرای مشتریانی است که نیاز به خدمات نمایندگی دارند. برای دستگاه هایی مثل تلویزیون، می توانید از خدمات در محل هم استفاده کنید. به این منظور تکنسین به محل شما اعزام شده و دستگاه را بررسی خواهد کرد.

تعمیر مشکلات رایج تلویزیون سونی

رایج‌ترین مشکلاتی که کاربران در تلویزیون سونی با آن مواجه می‌شوند شامل: قطع شدن صدای تلویزیون، ایجاد لکه‌های رنگی در تصویر تلویزیون،قطع و وصل شدن تلویزیون به طور ناگهانی، خاموش شدن تلویزیون بلافاصله پس از روشن شدن، ایجاد نوار صورتی‌رنگ در بالای تصویر و خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون می‌باشد. اگر شما هم از کاربران تلویزیون سونی هستید به احتمال زیاد با یکی از این مشکلات در این دستگاه مواجه شده‌اید که اکنون در حال خواندن این مطلب هستید.

مطمئناً دوست دارید که مشکل تلویزیون شما با سرعت بالایی توسط یک تعمیرکار خبره برطرف گردد. در این صورت تنها راه شما این است که با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی تماس بگیرید. پس از تماس شما، تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب یابی و تعمیر تلویزیون سونی را با دقت و سرعت بالایی به شما ارائه می دهند.

مشکلات تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی

ممکن است سیستم برق ‌رسانی دستگاه یا قطعات الکترونیکی درون تلویزیون خراب شده باشد.

مشکلات صدا در تلویزیون سونی

این مشکل ممکن است به دلیل آسیب به بلندگوهای داخلی تلویزیون یا مشکل در قطعات صوتی داخلی باشد.

خطوط عمودی یا افقی در تصویر تلویزون SONY

ممکن است این مشکل به دلیل خرابی برد تیکان ، فلت های ارتباط دهنده ی تصویر یا کابل‌های وصل شده به این دستگاه باشد.

تاریکی تصویر تلویزیون سونی

ممکن است به دلیل خرابی پنل نمایش، مشکل در منبع تغذیه یا قطعات الکترونیکی داخلی باشد.

به هم ریختگی تصویر تلویزیون سونی

به دلیل مشکل در انتقال سیگنال، کابل‌های وصل شده به تلویزیون، مشکل در قطعات الکترونیکی داخلی یا نویزهای خارجی اتفاق می افتد.

مشکل در تغییر کانال یا تنظیمات تصویر تلویزیون سونی

ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری یا مشکل در تنظیمات تلویزیون باشد.

عدم ارتباط با دستگاه‌های جانبی تلویزیون سونی

ممکن است به دلیل مشکل در کابل‌های وصل شده، پورت‌های دستگاه یا خرابی دستگاه‌های جانبی باشد.

عدم شناسایی دستگاه‌های جانبی توسط تلویزیون سونی

ممکن است به دلیل مشکل در اتصالات HDMI یا خرابی پورت‌های دستگاه باشد.

تصویر کمرنگ صفحه نمایش تلویزیون SONY

به دلیل خرابی پنل تلویزیون، مشکل در منبع تغذیه یا قطعات الکترونیکی داخلی است.

عدم تشخیص کانال‌های دیجیتال

ممکن است به دلیل عدم تنظیم صحیح رسیور دیجیتال یا مشکل در سیگنال باشد.

اقدامات اولیه برای رفع مشکلات تلویزیون سونی 

ابتدا  کابل ها را بررسی کنید و از وصل بودن و استاندارد بودن  آن ها اطمینان حاصل کنید. وضعیت اتصال به کابل برق را چک کنید. ممکن است برق ساختمان مشکل داشته باشد حتما از سلامت برق ساختمان اطمینان حاصل کنید. نرم افزار تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که نیاز به آپدیت نرم افزار دارید حتما با کارشناس تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید. 

عیب یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی

فرآیند تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی زمانی موفق آمیز بوده و موجب بازیابی کارکرد اصلی دستگاه می شود که از دانش و تجربه ی چندین ساله ی تعمیرکاران زبده استفاده گردد. عیب یابی صحیح نقش کلیدی در تعمیر تلویزیون Sony ایفا می کند. در صورتی که تلویزیون معیوب مورد نظر به درستی عیب یابی نشود، ممکن است هزینه های تعمیر چندین برابر شود و حتی خرابی به بخش های دیگر سیستم نیز سرایت یابد.

کارشناسان ارشد مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن به ریشه یابی و بررسی دقیق و ریز بینانه ی تلویزیون پرداخته و سیستم شما را مطابق با استانداردهای جهانی تعمیر خواهند کرد. لازم به ذکر است که در صورت غیر قابل تعمیر بودن قطعات تخریب شده ی دستگاه، تعویض با قطعه های مشابه اورجینال شکل می گیرد

تعمیر انواع مدل های تلویزیون سونی

نمایندگی تلویزیون Sony ، تمامی مدل های تلویزیون سونی را تعمیر می نماید. در صورتی که صاحب هر یک از مدل های تلویزیون ال سی دی سونی و ال ای دی سونی هستید و تلویزیون شما به مشکلی برخورده است، نگران نباشید. تنها با یک تماس کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون سونی به محل مورد نظر شما اعزام شده و تعمیرات تلویزیون را در محل انجام می دهند.

  • تعمیر تلویزیون سونی KD-55X7000D
  • تلویزیون سونی KDL46EX700
  •  تلویزیون سونی 49HX7500F
  • تلویزیون سونی KDL-42W670A
  • تلویزیون سونی KLV32S550A
  • سونی 55X9000H
  • تلویزیون سونی KDL55X720 
  • تعمیرات تلویزیون سونی KDL46EX720
  • تعمیر تلویزیون KDL40EX650
  • تلویزیون سونی 40EX520
  • تلویزیون سونی 55W800C
  • SONY TVKDL-46EX720
  • تلویزیون    SONY KDL42W800B    
  •    SONY LCD40L1333DEV

تعمیر تلویزیون اولد سونی 

کاربران تلویزیون های اولد به خاطر داشته باشند که در صورت بروز هرگونه نقص و ایراد در دستگاه، از اقدام خودسرانه جهت تعمیر و ترمیم آن خودداری نمایند. اقدامات خودسرانه کاربر بر روی دستگاه نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد. سرویس های مرتبط با این دستگاه نیز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی قابل دریافت است.

تعمیر تلویزیون ال سی دی (LCD) سونی 

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل‌های LCD، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال سی دی در این حالت تعویض پنل تلویزیون است. در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید می توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی ( LED ) سونی

در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال ای دی پیاده می گردد.

تلویزیون های ال ای دی در حقیقت همان تلویزیون های ال سی دی هستند که به جای لامپ فلورسنت از سیستم نورافشانی ال ای دی استفاده می کند. هر تعمیرکار در اجرای تعمیرات ال ای دی سونی قطعا به این نکته ساده توجه دارد. البته این تلویزیون ها به طور ۱۰۰ درصد ال ای دی نیستند و این نامگذاری از پایه اشتباه است.

مهمترین نکته ای را که باید در اجرای تعمیرات ال ای دی سونی در نظر بگیریم، توجه به سیستم Self Diagnostic است که با توجه به تفکیک کامل تر تلویزیون های LED و LCD در قطعات و بردهای تشکیل دهنده تلویزیون نسبت به سایر تلویزیون های قدیمی تر از کارایی بالاتر و دقت بیشتری برخوردار است.

هنگام بروز هرگونه مشکل و ایراد تلویزیون ال ای دی سونی ، مدار پروتکشن دستگاه فعال شده و تلویزیون را به حالت استندبای می برد. هر تعمیر کار قبل از اجرای تعمیرات ال ای دی سونی  به این مدار توجه می کند تا عیب دستگاه را بیابد. در حالت استندبای چراغ استندبای شروع به چشمک زدن می کند. این چشمک زدن در تعداد مشخصی از یک بازه زمانی مشخص صورت می گیرد( صرفا به عنوان مثال در هر ۱۰ ثانیه، ۵ چشمک).

 به بیان ساده تر در صورت خرابی در یکی از مدارات, تلویزیون ای ای دی سونی بعد از روشن کردن به حالت استندبای می رود و چراغ قرمز جلوی دستگاه چند بار چشمک می زند و پس از مکث ۲ ثانیه ای مجددا همان تعداد بار اول راتکرار می کند. در تعمیرات ال ای دی سونی این تعداد ثابت که تا خاموش کردن کامل یا قطع برق دستگاه معیوب ادامه دارد، مشخص کننده محل ایراد و قطعات معیوب است. برای هر مدل تعداد چشمک ها و ایرادهای معادل آنها متغیر بوده و فقط یک متخصص تعمیرات ال ای دی سونی می تواند از این چشمک ها رمزگشایی کند.

ساده ترین و در عین حال مهمترین کار برای اجرای راحت تر تعمیرات ال ای دی سونی، شمردن تعداد این چشمک ها و مراجعه به یک مرکز مجاز تعمیرات ال ای دی سونی می باشد. اساسا ال ای دی ها لامپ های کم نوری هستند که به آسانی در مدار های الکترونیکی قرار می گیرند، اما برخلاف لامپ های معمول آنها فیلامانی که بسوزد ندارند و گرم هم نمی شوند؛ آنها فقط با حرکت الکترون ها در یک ماده نیمه هادی نور می دهند .

تعمیرات تلویزیون کیولد QLED سونی

تلویزیون کیولد سونی یک تلویزیون جدید و پیشرفته است که از ترکیب دو فناوری اولد و کیولد بهره می‌برد. این تلویزیون مزایای هر دو فناوری را با هم دارد و می‌تواند تصویری با کنتراست عالی، رنگ‌های غنی و روشنایی بالا را ارائه دهد. در صورتی که از تلویزیون های QLED  سونی استفاده می کنید و نیاز به تعمیرات تخصصی دارید می توانید از خدمات ما برای تعمیر تلویزیون کیولد سونی همراه با گارانتی بهره مند شوید.

تعمیر تلویزیون پلاسما سونی 

خرابی های پیش آمده در پنل های پلاسما عمدتاً به صورت عدم وجود صدا یا تصویر و گاه نیز هر دو اینها می‌باشد. اشکال رایج دیگری که تعمیر تلویزیون پلاسما را ضروری می سازد مشاهده خطوط عمودی در تصویر بوده است. در هر حال سرویس های تخصصی این محصول نیاز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی قابل دریافت است.

تعمیرات تلویزیون پلاسما سونی در محل

تعمیر تلویزیون سونی اینچ بالا 

تلویزیون های اینچ بالای سونی از فناوری های پیشرفته و کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما ممکن است گاهی اوقات با مشکلاتی مواجه شوند که نیاز به تعمیر داشته باشند. برای تعمیر این نوع تلویزیون ها، بهتر است از مراکز مجاز و تکنسین های متخصص استفاده کنید. چون تعمیر این دستگاه ها نیاز به دانش و تجهیزات خاص دارد.

یکی از مشکلات رایج تلویزیون های اینچ بالای سونی، خاموش و روشن شدن ناگهانی آنها است. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود. مثلا خرابی مین برد، از کار افتادن آی سی پاور یا مدار استند بای، پایین بودن کیفیت کابل ها و ویروسی شدن تلویزیون. برای عیب یابی و رفع این مشکل، به صورت تخصصی با ماتماس بگیرید. کارشناس تعمیرتلویزیون اینچ بالا به محل مورد نظر شما آمده و تلویزیون را به صورت حرفه ای تعمیر می نماید.

  • تعمیرات تلویزیون سونی 70 اینچ 

  • تلویزیون سونی 80 اینچ 

  • تعمیر تلویزیون سونی 90 اینچ 

  • تلویزیون سونی 100 اینچ 

  • و……..
تعمیر تلویزیون اینچ بالا سونی

جدول عیب یابی تلویزیون سونی

چگونه باید منو عیب یاب تلویزیون سونی را فعال کنید؟ از طریق این بخش می توان متوجه شد که پیش از این چه مواردی از سوی دستگاه به عنوان اشکال معرفی شده است. در مرحله اول تلویزیونتان را استندبای کرده و سپس دکمه display را بزنید. پس از زدن آن، عدد 5 و سپس مثبت ولوم را فشار دهید. در نهایت کلید پاور را بزنید تا تلویزیون روشن شود. یا به عبارت دیگر  برای فعال کردن بخش منوی عیب یاب تلویزیون سونی با فشار دادن پشت سر هم دکمه های زیر فعال می گردد:

DISPLAY+5 + ( +VOL )+ POWER ON

اعداد موجود در جدول عیب یاب تلویزیون سونی هر کدام نشانه چیزی هستند و معنای خاصی دارند. در اینجا عدد اول، تعداد چشمکها را نشان می دهد و عبارت مقابل آن معرف بخش یا قطعاتی است که در برخورد با آن تعداد چشمک باید به سراغ آن برویم. عدد آخر تعداد دفعاتی است که این چشمک نشان داده شده است.پس از فعال کردن منوی عیب یابی تلویزیون sony می توانید ضمن تشخیص دادن مشکلات و ایرادهای دستگاه، به موقع آنها را برطرف کنید.

خدمات واحد تعمیرات تلویزیون سونی

بررسی و عیب یابی تلویزیون، تعمیر انواع ال سی دی، ال ای دی و سینما خانگی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل، اصلی ترین خدمات تعمیر تلویزیون سونی هستند که به دارندگان مدل های مختلف این محصول ارائه می شوند. این خدمات، بسته به مورد تعمیراتی، دارای ضمانت نامه هستند. یعنی در صورت بروز هرگونه ایراد، می توانید مسئله را در مدت زمان تعیین شده، پیگیری کنید.

تعمیر بلندگوی تلویزیون سونی

گاهی ممکن است با روشن کردن تلویزیون متوجه شویم که صدایی شنیده نمی شود. در این زمان لازم است ابتدا کابل های صدا و HDMI دستگاه را بررسی کرده و مطمئن شویم که اشکالی در کار آن ها وجود ندارد. سپس اگر همچنان مشکل پابرجا بود، ممکن است بلندگوهای دستگاه دچار ایراد شده باشند.

برای تعمیر تلویزیون سونی با مشکل اسپیکر و عدم خروج صدا، لازم است تکنسین تلویزیون را باز کرده و بلندگوها و اتصالات آن ها را بررسی کند. ممکن است سیگنال های صوتی به خوبی دریافت نشوند که این می تواند به دلیل ایراد در سیم های ظریف انتقال صدا باشد. در هر صورت تعمیر این قطعه دشواری خاصی ندارد و اگر ضربه و آبخوردگی در کار نباشد، تلویزیون بدون تعویض تنها با تعمیر به شکل روز اول در خواهد آمد.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی زمانی انجام می شود که نور تصویر مشکل داشته باشد. مثلا تصویر تیره یا روشن شود یا به طور کلی هیچ تصویری نمایش داده نشود. برای تعمیر بک لایت، باید اول پنل باز شود. این کار نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد و کوچک ترین اشتباه، به قیمت آسیب دیدگی پنل تمام می شود.

در مرحله بعدی، لامپ های معیوب بک لایت ترمیم شده و یا تعویض می شوند. به این ترتیب، مشکل بک لایت حل شده و تصویر بدون ایراد پخش می شود. در برخی موارد هم نیاز به تعویض بک لایت است که در این صورت، تیم تعمیرات تلویزیون سونی، تنها از قطعه اورجینال استفاده می کنند.

تعمیر پاور تلویزیون سونی

اگر تلویزیون شما دیر روشن می شود، احتمالا پاور آن سوخته و یا به هر دلیل دیگری از کار افتاده است. نشانه دیگر خرابی پاور که تنها تعمیرکاران قادر به تشخیص آن هستند، خرابی تراتزیستورهاست. یعنی تنها هنگام عیب یابی تلویزیون مشخص می شود که ترانزیستورها درست کار می کنند یا نه.

چشمک زدن چراغ ال ای دی تلویزیون و روشن نشدن دستگاه هم می تواند نشان دهنده خرابی پاور باشد. در این شرایط می توان با تعمیر پاور تلویزیون سونی، مشکل را حل کرد. بهتر است پیش از هر اقدامی، با تکنسین های تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید تا دستگاه را به شکل تخصصی، بررسی و عیب یابی کنند.

تعمیر کنترل تلویزیون سونی

کنترل تلویزیون ممکن است به انواع مشکلات از جمله کار نکردن دکمه ها، دچار شود. اگر با تعویض باتری مشکل حل نشد، می توانید اقدام به تعمیر کنترل کنید. متخصصان نمایندگی تلویزیون سونی، با تعویض لایه گرافیک آن می توانند مشکل را حل کنند. در برخی مواقع اما چنین کاری ممکن نیست. اگر مدت زیادی از خرابی کنترل گذشته باشد و شما به استفاده از آن ادامه داده باشید، احتمال تعمیر موفقیت آمیز، کم می شود.

رفع مشکل کانال یابی تلویزیون سونی

برای کانال یابی تلویزیون سونی، باید از منوی آن اقدام به جستجوی کانال ها و شبکه ها کنید. ممکن است به دلایلی از قبیل نبود آنتن، شناسایی نشدن شبکه و نبود سیگنال، کانال یابی انجام نشود. برای حل این مشکل، تکنسین تعمیر تلویزیون سونی باید بررسی کند که کدام یک از سه مورد ذکر شده رخ داده است. سپس می تواند اقدامات لازم را انجام دهد. ممکن است نیاز به نصب مجدد آنتن داشته باشید، یا گیرنده شما به درستی تنظیم نشده باشد. 

تعمیر تلویزیون سونی با مشکل شکستن قاب

تعمیر قاب شکسته تلویزیون، عملاً ممکن نیست. شاید گاهی شکستگی های کوچک با چسب سر جای خود قرار بگیرند، اما دیده شدن رد چسب آزاردهنده خواهد بود. بنابراین تنها راهی که می ماند، تعویض آن است. قاب تلویزیون، صفحه نمایش را سر جای خود نگه می دارد و یکپارچگی و استحکام دستگاه را حفظ می کند. اگر قاب دستگاه شما دچار ایراد شده است، در اسرع وقت برای تعمیر قاب تلویزیون سونی اقدام کنید.

تعمیر ورتیکال تلویزیون سونی

یکی از اقداماتی که کارشناسان تعمیر تلویزیون سونی انجام می دهند، عیب یابی و رفع مشکل ورتیکال است. در صورت بروز این مشکل، علائمی همچون خط نور افقی، کاهش ارتفاع تصویر، جمع شدن تصویر از بالا و پایین، پرش تصویر به سمت بالا و پایین، ایجاد خط در بالای تصویر، هاله نور در وسط تصویر و خطوط افقی در تصویر دیده می شوند. برای تعمیر ورتیکال تلویزیون سونی و سایر برندها باید آی سی ورتیکال، دیود و خازن صافی تغذیه را بررسی کرده و در صورت نیاز این اجزا را تعویض کرد. همچنین مدار فلای بک ژنراتور هم گاهی نیاز به تعویض دارد.

تعمیر تیونر تلویزیون سونی

قطع شدن مداوم تصویر و صدای تلویزیون، معمولا نشان دهنده خرابی قطعه ای به نام تیونر است. خرابی یکی از سه ترانزیستور MOSFET، دوآل گیت، آی سی TDA5331، آی سی SDA3202، فیلترهای جدا کننده سه باند و فیلتر میان گذر خروجی تیونر، منجر به بروز مشکل و اختلال در عملکرد این قطعه می شود. همچنین در صورت قطع شدن کامل تصویر و نمایش پیغام عدم وجود سیگنال هم باید به فکر تعمیر تیونر تلویزیون سونی باشید.

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

تلویزیون های نسل جدید سونی دارای بردهای متعددی هستند که هر کدام از این بردها وظیفه ای دارند. مین برد یا برد مادر Main board به نوعی اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون سونی به حساب می آید. بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می‌گیرد.

خرابی مین برد تلویزیون سونی، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون سونی وجود دارد. در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون سونی، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست. در هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سونی و سایر بردهای موجود در این دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.

تعمیر پنل تلویزیون سونی

دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی تصویر تلویزیون سونی چیست؟ چرا یک رنگ غیرعادی به تصویر تلویزیون سونی اضافه شده است؟ دلیل نمایش یک نقطه یا نقاط سفید در تصویر تلویزیون سونی چیست؟ بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سونی، نشان‌دهنده خرابی پنل این دستگاه است.

پنل تلویزیون مهم‌ترین قطعه این دستگاه است چراکه 70 درصد از ارزش تلویزیون را به خود اختصاص داده است. منظور از پنل تلویزیون همان صفحه نمایش تلویزیون است که به دلیل بروز مشکلاتی مانند: آبخوردگی و همچنین وارد شدن ضربه به آن دچار مشکل می‌شود. اگر شما هم با هر یک از این مشکلات در تلویزیون خود مواجه شده‌اید، بهتر است عیب‌یابی و تعمیر پنل تلویزیون سونی را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی بسپارید. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و این خدمات را در محل به شما ارائه دهند.

عیب یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی

تعویض پنل تلویزیون sony

تعویض پنل ال سی دی تلویزیون، در واقع آخرین راهکار پیشنهادیِ کارشناسان تعمیرات تلویزیون سونی، به آندسته از مراجعانی است که پنل آنها شکسته شده و یا دچار آسیب جدی شده است. شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)،

خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در پنل تلویزیون های led و lcd ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون را ضروری می سازند.) به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه رفع آنها در این حالت، تعویض پنل تلویزیون سونی است.

تعمیرات مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون سونی

برای رفع مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون هم می توانید روی مهارت و تخصص تکنسین های تعمیر تلویزیون سونی در مرکز سخت افزار ایران حساب کنید. این مشکل معمولا ناشی از خرابی برد پاور، آسیب دیدگی پنل، خرابی مین برد، از کار افتادن بک لایت و مواردی از این دست است.

برای برطرف کردن این ایراد اول دستگاه عیب یابی می شود تا مشخصص گردد که کدام بخش آسیب دیده است. سپس قطعه یا قطعات آسیب دیده، تعمیر شده و یا در صورت نیاز تعویض می گردند. به این ترتیب مشکل برطرف شده و تصویر به حالت عادی نمایش داده می شود.

تعمیر چشمک زدن تلویزیون سونی

خوشبختانه در بیشتر موارد امکان تعمیر چشمک زدن تلویزیون سونی وجود دارد؛ مگر این که پنل آسیب دیده باشد و به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد. خرابی بک لایت، پارگی یا خرابی کابل lvds و آسیب دیدگی پنل، مهم ترین دلایل بروز این مشکل به شمار می روند. بنابراین تکنسین های تعمیر تلویزیون سونی در محل، تلاش می کنند که با تعمیر یا تعویض این بخش ها مشکل چشمک زدن تصویر را برطرف کنند.  

تعمیر فلت تلویزیون سونی

در میان خدمات و سرویس‌های متعدد مربوط به تعمیرات تلویزیون‌ سونی، خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض ال ای دی و ال سی دی جزو گران‌قیمت‌ترین‌ها هستند. پس از این دو سرویس، تعمیرات مرتبط با تعویض فلت تلویزیون سونی به دلیل نیاز به استفاده از دستگاه‌ها و قطعات خاص جزو خدمات گرانقیمت تلویزیون به شمار می‌آیند. عمده‌ترین علت خرابی فلت‌ها آبخوردگی آنهاست.

البته علل دیگری نظیر استهلاک قطعات دستگاه، ضربه خوردن دستگاه و مواردی از این دست نیز سبب خرابی فلت تلویزیون می‌گردند. در صورت بروز اشکال در این بخش از دستگاه می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر فلت تلویزیون را با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی و یا به صورت سرویس در محل تلویزیون دریافت نمایید.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون سونی

آبخوردگی تلویزیون سونی به هر دلیل که اتفاق بیفتد نخستین کار پیشنهادی از سوی کارشناسان، خاموش کردن تلویزیون و خودداری از روشن کردن مجدد آن است. ضمن آنکه با این اتفاق، می‌بایست در اسرع وقت دستگاه را به یکی از مراکز تخصصی تعمیرات تلویزیون سونی تحویل داد تا اقدامات مورد نیاز جهت پیشگیری از خرابی‌های دوچندان، بر روی آن اعمال گردد. متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، امکان تعمیر آبخوردگی تلویزیون سونی وجود ندارد.

ضمن آنکه، در غالب موارد به دلیل بی‌توجهی کاربران، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض آن امکان امکان‌پذیر می‌گردد. (تعویض پنل تلویزیون نیز هزینه بالایی می‌طلبد چیزی حدود 70درصد از هزینه خرید یک تلویزیون از همین رو غالب کاربران، خرید یک تلویزیون نو را به تعمیرات تلویزیون سونی ترجیح می‌دهند).

  • رفع عیب خراب بودن تصویر تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی برفک تلویزیون سونی
  • عیب یابی ایراد ایست وست در تلویزیون سونی
  • عیب یابی هاله رنگین کمانی در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی سوختن پاور تلویزیون سونی
  • برطرف کردن مشکل فقدان رنگ در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی هاله رنگ در تصویر تلویزیون سونی
  • عیب یابی نداشتن تصویر صدا در ورودی IV تلویزیون سونی
  • بر طرف کردن خطهای پر نور سفید بر روی تصویر تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی خراب شدن آی سی ایپرام در تلویزیون سونی
  • تعمیرات چشمک زدن ال ای دی جلو و روشن نشدن تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک در تلویزیون سونی
  • تعمیرات روشن نشدن تلویزیون سونی
  • تعمیرات نداشتن نور در تلویزیون سونی
  • تعمیرات قطع و وصل تصویر در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و رفع ایراد خاموش شدن تلویزیون سونی
  • تعمیرات صدای صوت های ولتاژ در تلویزیون سونی
  • تعمیرات به حالت استند بای  رفتن تلویزیون سونی
  • تعمیرات قطع رنگ بعد از ۲ دقیقه در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی نداشتن تصویر در تلویزیون سونی
  • تعمیرات بالا رفتن برق قسمت ورتیکال در تلویزیون سونی
  • تعمیرات پر نور و کم نور شدن چراغ استند بای تلویزیون سونی
  • تعمیرات کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه در تلویزیون سونی
  • تعمیرات تصویر داری خط برگشتی و بدون برفک و داغ کردن تلویزیون سونی
  • تعمیرات سیاه شدن صفحه بعد از حدود نیم ساعت کار کردن تلویزیون سونی
  • تعمیرات قطع شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در تلویزیون سونی

عیب یابی و تعمیرات تلویزیون سونی

  • تعمیرات و عیب یابی ورتیکال در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی نداشتن صدا در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی لرزش تصویر در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی شدن تصویر از پایین در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی خطوط برگشتی تصویر تلویزیون سونی
  • تعمیرات قطع شدن یکدفعه تصویر و تعمیرات تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی حرکت آرام تصویر از بالا به پایین در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی داغ شدن ترانزیستور Output و سوختن مکرر تلویزیون سونی
  • تعمیرات مات شدن تصویر در تلویزیون سونی
  • تعمیرات بخش USB و تعمیرات تلویزیون سونی
  • تعمیرات قسمت تغذیه  LCD , LED تلویزیون سونی
  • تعمیرات سوختن آی سی صدا و افزایش ولتاژ آن در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی سوختن سریع ترانزیستور افقی تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی آمدن صدای سیک سیک از های ولتاژ در تلویزیون سونی
  • تعمیرات و عیب یابی تصویر به صورت سیاه و سفید همراه با خطوط برگشتی در تلویزیون سونی

سوالات متداول کاربران در مورد تعمیرات تلویزیون سونی

تعمیرات تلویزیون سونی همانند بسیاری از دستگاه‌های هوشمند دیگر یک کار تخصصی است و نیاز به تجهیزات خاص خویش دارد از این رو کاربران عادی می‌بایست از ورود به این بخش خودداری کنند و انجام این کار را به کارشناسان این حوزه محول نمایند. ورود کاربران عادی و حتی تعمیرکاران نابلد، جز آسیب‌رسانی دوچندان به بخش های دیگر این دستگاه نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت. با این وجود برخی از اشکالات عادی را می‌توان از طریق راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسان این حوزه رفع و برطرف ساخت.

از همین رو کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی در صدد برآمده‌اند تا پاسخگوی پرسش های شما در مورد اختلالات رایج در دستگاه‌های تلویزیون سونی باشند. 

آدرس و شماره تماس نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی؟

شماره تماس نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی 54114-021 برای مشاهده آدرس شعب به همراه لوکیشن نیز میتوانید به آدرس نمایندگی های سونی مراجعه نمایید.

هزینه ی تعمیر تلویزیون سونی چقدر است ؟

هزینه تعمیر تلویزیون سونی با توجه به قطعه ی آسیب دیده متفاوت است. قیمت تعویض پنل سونی ، تعمیر بک لایت سونی، تعمیر مین برد و …. در تلویزیون های سونی  با توجه به قیمت مصوب اتحادیه  به شما عزیزان ارائه می شود. جهت استعلام هزینه با شماره تماس 54114-021 تماس بگیرید.

آیا تعمیرات تلویزیون سونی گارانتی دارد ؟

بله بعد از تعمیر تلویزیون سونی می توانید از گارانتی تلویزیون سونی بهره مند شوید. مدت زمان گارانتی با توجه به مشکل تلویزیون متفاوت بوده و همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعه ، قطعات جدید همراه با گارانتی تعویض می شوند.

چرا چراغ جلوی تلویزیون سونی چشمک میزنه؟

یکی از سوالای متداول در زمینه تعمیرات تلویزیون سونی، مربوط به چشمک زدن چراغ جلوی مدل های مختلف این دستگاهه. این اتفاق وقتی میفته که منوی عیب یابی تلویزیون سونی فعال باشه. در این صورت اگه قطعه ای دچار ایراد بشه و درست کار نکنه، چراغ جلوی تلویزیون چشمک میزنه و تعمیرکار با توجه به تعداد و الگوی چشمک زدن این چراغ، میتونه دستگاه رو عیب یابی کنه. دوبار چشمک زدن، نشونه خرابی پاور هست و سه بار چشمک زدن چراغ تلویزیون، نشون میده که برد پاور یا مین برد آسیب دیده. خرابی بک لایت معمولا با 4بار چشمک زدن تلویزیون مشخص میشه و به همین ترتیب، تعداد چشمک زدن چراغ تلویزوین سونی نشون میده که کدوم قطعات دچار ایراد شدن و نیاز به بررسی و تعمیر دارن.

علت پرش تصویر تلویزیون چیست؟

پرش تصویر تلویزیون اغلب به دلیل ضعیف بودن سیگنال ها یا خرابی اتصالات و کابل ها رخ می دهد. در برخی موارد، ممکن است قطعات داخلی یا پنل تلویزیون دچار ایراد شده باشند. بنابراین اولین قدم در رفع این مشکل، بررسی آنتن و دستگاه گیرنده است. مطمئن شوید که تنظیمات این دو درست باشد. سپس به سراغ کابل ها بروید و ببینید آیا زدگی دارند یا اینکه وقتی آن ها را تعویض می کنید، مشکل حل می شود یا خیر. اگر هیچ کدام مشکل را حل نکرد، باید برای تعمیر تلویزیون سونی خود اقدام کنید تا کارشناس این حوزه آن را بررسی کرده و مشکل را دریابد.

علت تصویر نداشتن تلویزیون سونی چیه؟

تصویر نداشتن تلویزیون، علامت خرابی بک لایته. این مشکل اول به این صورته که فقط لوگو به نمایش درمیاد. بعد به مرور زمان، صفحه کلا تاریک میشه و هیچ تصویری نمایش داده نمیشه. حتی گاهی صدا پخش میشه اما تصویر وجود نداره. تیم تعمیرات تلویزیون سونی در این شرایط، بک لایت رو عیب یابی میکنن و نسبت به شدت خرابی این قطعه، اونو تعمیر یا تعویض میکنن.

چرا تلویزیون sony با تاخیر روشن میشه؟

دیر روشن شدن تلویزیون سونی یا هر برند دیگه ای، نشون دهنده خرابی پاور یا برد پاور هست. در واقع خازن های برد توی این شرایط آسیب دیدن و اجازه نمیدن که ولتاژ و انرژی به موقع به قطعات مختلف تلویزیون برسه. در نتیجه مدتی زمان میبره تا تلویزیون روشن بشه و بتونین ازش استفاده کنین. همچنین ممکنه چوک های ورودی درست کار نکنن و تلویزیون به این دلیل با تاخیر روشن بشه.

چرا تلویزیون سونی داغ میشه؟

داغ شدن تلویزیون سونی و علت بروز این مشکل، بستگی به مدل دستگاه داره. تلویزیون های LED زیاد داغ نمیشن و به خاطر ساختاری که دارن، کمتر دچار چنین وضعیتی میشن. اما تلویزیون های ال سی دی که لامپ فلورسنت دارن، بعد از چند ساعت کار مداوم، داغ میشن. اگه مساله ادامه دار بشه، ممکنه قطعات دیگه تلویزیون در معرض خطر قرار بگیرن و حتی بک لایت یا پنل آسیب ببینن. بنابراین خیلی زود باید اقدام به تعمیر تلویزیون سونی کنین تا مشکل حل بشه و قطعات دیگه آسیب نبینن.

اگه از تلویزیون های پلاسما استفاده میکنین، باید بدونین که این مدلها حتی بیشتر از LCDها داغ میشن. فرایند تولید نور در پلاسما توسط پیکسل های نمایشگر انجام میشه و همین ویژگی باعث شده که بیشتر شاهد داغ شدن تلویزیون پلاسما باشیم. برای تعمیر تلویزیون سونی که مدام داغ میشه، باید با توجه به مدل دستگاه، قطعات مختلفی مثل پنل، لامپ های بک لایت و پیکسل ها بررسی و ترمیم بشن.

چرا تلویزیون سونی خود به خود خاموش میشه؟

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون هم جزء مشکلات رایجیه که در تعمیرات تلویزیون سونی بررسی و ترمیم میشه. خرابی مین برد، فرسودگی قطعات برد اصلی، استفاده از کابل HDMI نامرغوب، فلش مموری یا هارد اکسترنال ویروسی، نوسان برق و خرابی آی سی برد پاور، دلایل اصلی بروز این مشکل هستن. کارشناسای تعمیرات تلویزیون sony بعد از عیب یابی دستگاه، قطعات ذکر شده رو ترمیم یا تعویض میکنن تا دیگه تلویزیون به صورت ناگهانی و خود به خود خاموش نشه. ویروس کشی تلویزیون هم میتونه به برطرف شدن این مشکل کمک کنه. همچنین توصیه میشه از یه محافظ خوب و با کیفیت برای تلویزیون استفاده کنین تا نوسانات برق، کمترین تاثیر رو روی عملکرد این دستگاه داشته باشه.

چرا تلویزیون روشن نمی شود؟

روشن نشدن دستگاه تلویزیون مشکل رایجی می باشد که ممکن است در صورت تداوم استفاده از تلویزیون پدیدار شود. این معضل، ارتباط چندانی به مدل و نوع برند سازنده ی دستگاه نداشته و در اثر اختلالات اجزای داخلی تلویزیون و اتصالی های درونی آن به وجود می آید. تنها راهکار پیش روی کاربران عادی وقتی تلویزیون روشن نمی شود، بررسی سلامت کابل اتصالی به منبع تغذیه و ریموت کنترل دستگاه است. از اصلی ترین علل فنی پیدایش معضل روشن نشدن تلویزیون، فرسودگی قطعات مهمی چون مین برد و یا برد پاور می باشد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی طی اعمال مراحل عیب یابی تخصصی تحت نظر کارشناسان مجرب خود کلیه ی خرابی های مرتبط با روشن نشدن تلویزیون را در مدت زمانی کوتاه رفع می نماید.

چرا تصویر تلویزیون قطع و وصل می شود؟

مشکلات مختلفی در سخت افزار تلویزیون امکان دارد باعث قطع و وصل شدن تصویر دستگاه شوند. تعمیر تلویزیون جهت قطع و وصل شدن تصویر نیازمند عیب یابی ریزبینانه ی تکنسین های ماهر است. به طور کلی قطع و وصل شدن تصویر در دو حالت گریبانگیر کاربر می شود یا اینکه تصویر به طور کلی قطع شده و مجدداً پس از چند ثانیه وصل می شود و یا اینکه قسمتی از تصویر به شدت تیره شده و تصویر ناپدید می شود.

این موضوع می تواند به دلیل خرابی قطعاتی مانند بک لایت، مین برد، پاور و یا خود پنل اتفاق افتاده باشد. طبیعی است که تداوم مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون می تواند تا از کار افتادن کامل دستگاه ادامه بیابد. اگر دستگاه شما همواره با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می کند، بهتر است برای رفع آن دست به کار شده و با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی تماس حاصل فرمایید.

چرا تصویر صفحه ی نمایش از بالا تاریک و روشن می شود؟

یکی از مشکلاتی که در اثر خرابی پنل تلویزیون رخ می می دهد، تاریک و روشن شدن تصویر صفحه ی نمایش دستگاه از قسمت بالایی آن است. برای رفع این مورد، باید پنل به صورت تخصصی ترمیم شود. دقت کنید که تعمیر تلویزیون در راستای بازیابی پنل آن امر حساسی است که در گرو فرآیند تخصصی عیب یابی می باشد.

بروز هرگونه خطا در این میان می تواند این قطعه گران قیمت را به کلی از رده خارج نماید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی با استفاده از تجهیزات پیشرفته کلیه ی قسمت های پنل را با نهایت دقت بازیابی کرده و به همراه گارانتی کیفیت آن را تضمین می کند.

چرا صفحه نمایش تلویزیون کم نور شده است؟

استفاده ی طولانی مدت از تلویزیون و روشن ماندن مداوم آن اغلب اوقات باعث و بانی پیدایش مشکل کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون است. در این راستا تعمیرات موضوع مهمی است که باید هر چه سریع تر انجام شود. شما می توانید با استفاده از سرویس های تعمیر در محل نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی چنین مشکلاتی را در مدت زمان کوتاهی برطرف سازید. البته بهتر است پیش از اقدام برای تعمیر تلویزیون، تنظیمات مرتبط با نور دستگاه را بررسی کنید.

اگر تنظیمات در حالت نرمالی قرار دارند ولی شاهد نور بسیار کمی از صفحه ی تلویزیون هستید به احتمال قوی مشکل از فسفر موجود در تلویزیون نشات می گیرد.  بی کیفیتی فسفر به کار رفته در تلویزیون می تواند عامل اصلی کم نور شدن صفحه ی دستگاه تلویزیون باشد. این فسفر، پس از استفاده ی چندین ساله از تلویزیون دچار کاهش کیفیت خواهد شد. با استفاده ی صحیح از تلویزیون و ایجاد فرصت استراحت برای ساختار داخلی آن می توان این مسئله را به تعویق انداخت.

چرا بر روی تصویر تلویزیون خطوط عمودی دیده می شود؟

نمایش خطوط عمودی در تلویزیون ها محدود به برند و نوع تلویزیون خاصی نمی شود. این مشکل معمولا زمانی پدید می آیند که برد T-Con به درستی کار نکند. در چنین حالتی تعویض برد با نمونه ی اورجینال مشابه حائز اهمیت است. علاوه بر این، دلایلی نظیر وارد شدن ضربه به پنل تلویزیون و اتصال برد کنترل نیز می توانند به تشکیل این خطوط مزاحم بیانجامد. به هر حال مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی قابل حل می باشد. کارشناسان ما طی مراحل عیب یابی تخصصی هر اختلال کوچک و بزرگی را در ساختار تلویزیون های سونی برطرف می نمایند.

علت بهم‌ریختگی رنگ تلویزیون سونی چیست؟

بهم‌ریختگی رنگ تلویزیون سونی به سه دلیل اتفاق می‌افتد به گونه‌ای که یا پنل تلویزیون سونی خراب شده است یا بک لایت آن و یا اینکه پیکسل‌های تلویزیون سونی سوخته‌اند. همانطور که می‌دانید پنل همان صفحه نمایش تلویزیون است که به عنوان ارزشمند‌ترین قطعه این دستگاه در برابر ضربه و آب خوردگی بسیار حساس است. منظور از آب خوردگی پنل تلویزیون ریختن مقدار زیادی آب بر روی تلویزیون نیست در واقع پنل تلویزیون به کوچکترین میزان رطوبت هم حساس است به ویژه زمانی که اسپری تمیز کننده را به صورت مستقیم بر روی نمایشگر تلویزیون اسپری می‌کنید. به همین دلیل توصیه می‌شود که به جای اسپری کردن مایع تمیز کننده به صورت مستقیم بر روی نمایشگر تلویزیون، اسپری تمیز کننده را بر روی دستمال خشک و تمیز اسپری کنید و سپس با استفاده از آن نمایشگر تلویزیون را تمیز کنید.

خرابی بک لایت تلویزیون نیز دیگر دلیل بهم‌ریختگی رنگ تلویزیون سونی است. در واقع هر کدام از تلویزیون‌ها برای اینکه بتوانند تصاویر را به کاربران نمایش دهند به یک نور پس‌زمینه نیاز دارند. در تلویزیون‌های ال سی دی لامپ‌های فلورسنت این نور را تامین می‌کنند و در تلویزیون‌های ال ای دی لامپ‌های ال ای دی. به صفحه‌ای که لامپ‌های ال سی دی و ال ای دی بر روی آن قرار می‌گیرند، بک لایت تلویزیون می‌گویند. مهم‌ترین عواملی که موجب خرابی بک لایت تلویزیون می‌شوند شامل: روشن بودن تلویزیون در طولانی مدت و همچنین زیاد بودن نور بک لایت تلویزیون در تنظیمات می‌باشند.

صدای تلویزیون سونی من خیلی ضعیف است. چطور می توانم آن را بلندتر کنم؟

ممکن است تنظیمات صدای تلویزیون را درست انجام نداده باشید یا بلندگوهای تلویزیون خراب شده باشند. با استفاده از کنترل تلویزیون سونی، وارد منوی تلویزیون شوید و تنظیمات صدا را بررسی کنید. اگر همچنان صدای تلویزیون ضعیف باشد، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض بلندگوهای تلویزیون داشته باشید.

آیا میشه با تعویض برد تلویزیون سونی سیستم عامل نصب کرد؟

خیر دوست عزیز. برای نصب سیستم عامل جدید بر روی تلویزیون سونی، لازم نیست که برد تلویزیون را تعویض کنید.

سلام سونی مدل KDL-40W608 دارم اول یک خط افقی خیلی نازک پایین صفحه افتاد و جدیدا تعداد خطها بیشتر شده ایراد چیه و هزینه تعمیر چه حدودیه ؟

در صورت تجمع گرد و غبار و نفوذ رطوبت به داخل دستگاه و سولفاته شدن محل اتصال کابل های LVDS در تلویزیون ممکن است سیگنال های ورودی دچار اخلال شوند  و خطوط افقی روی تلویزیون مشاهده کنید. اما به نظر می رسد ایراد تلویزیون شما سخت افزاری است.  خرابی پنل، خرابی آی سی فلت، مشکل برد تیکان و…از جمله مشکلاتی هستندکه نمایان شدن خطوط افقی را به دنبال دارند. لذا دستگاه باید توسط کارشناس تعمیر تلویزیون سونی عیب یابی شود. برای اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

تلویزیون سونی دارم پاورش کار نمی کنه چیکارکنم ؟

ابتدا اطمینان حاصل کنید که منبع برق به درستی به تلویزیون وصل شده است. اگر منبع برق به درستی وصل است، کابل برق را نیز بررسی کنید. ممکن است که کابل برق خراب شده یا در رابطه با تلویزیون به درستی وصل نشده باشد. در صورت لزوم، کابل برق را جایگزین کنید.اگر دستگاه دیگری در دسترس دارید، می‌توانید آن را به همان منبع برق و با همان کابل برق تست کنید. اگر دستگاه دیگر نیز روشن نشد، ممکن است مشکل در منبع برق یا کابل برق باشد. اگر منبع برق و کابل برق به درستی کار می‌کنند و تلویزیون روشن نمی‌شود، ممکن است مشکل در تنظیمات تلویزیون باشد. در این صورت، می‌توانید دفترچه راهنمای کاربری تلویزیون را مطالعه کنید و تنظیمات را بررسی کنید یا بازگشت به تنظیمات کارخانه (Factory Reset) را انجام دهید. درصورتی که مشکل حل نشد برای تعمیر تلویزیون سونی با ما تماس بگیرید.

چرا تلویزیون سونی من در حالت تلویزیون و زمان استفاده از HDMI، خطوط عمودی دارد، اما روی منو این خطوط وجود ندارند؟

محتمل ترین دلیلی که منجر به این ایراد می شود، اشکال در برد است. ممکن است برد نتواند سیگنال های دریافتی از لوازم جانبی که با آنتن و HDMI به تلویزیون متصل شده اند را به درستی تشخیص دهد. در چنین شرایطی لازم است صفحه پشت تلویزیون باز شده و اتصالات برد بررسی شوند. همچنین ممکن است ایراد از پورت ها باشد. خوشبختانه این ایراد مربوط به پنل نیست چون در حالت منو خطی وجود ندارد و این یعنی با هزینه معقولی می توان ایراد را حل کرد.

چرا تصویر تلویزیون سونی تار است ؟

ابتدا تظیمات تصویر را بررسی کنید، ممکن است مشکل از تنظیمات تصویر تلویزیون سونی باشد. در صورتی که تنظیمات به درستی انجام شده است، مشکل سخت افزاری ست و مربوط به برد یا پنل دستگاه است. تلویزیون باید توسط تکنسین تلویزیون سونی عیب یابی شود. 

چرا تصویر تلویزیون سونی نویز دارد ؟

تنظیمات تصویر را بررسی کنید. همچنین ممکن است مشکل در برد پردازش و سیگنال ورودی باشد. در صورت مشاهده ی این مشکل حتما آن را به کارشناسان ما گزارش دهید.

کجا می توانم قطعات جایگزین برای تلویزیون سونی پیدا کنم ؟

برای تهیه قطعات اصل تلویزیون سونی با ما از طریق شماره 1662 تماس بگیرید. 

عیب یابی تلویزیون سونی

عیب یابی دقیق تلویزیون راه گشای تعمیرات درست و اصولی تلویزیون های سونی  است. به همین علت عیب یابی مهم ترین بخش در فرآیند تعمیرات تلویزیون سونی است. این فرایند برای کاربر دانش عیب یابی اولیه  و اقدام درست در زمان بروز مشکل در تلویزیون است. قبل از تماس با تعمیرکار تلویزیون سونی این موارد را بررس کنید :   

  • ابتدا مطمئن شوید که کابل برق تلویزیون به درستی متصل است و منبع تغذیه برق فعال است.
  • اگر تلویزیون روشن نمی‌شود یا هیچ صدا و تصویری ندارد، بررسی کنید که آیا کابل HDMI یا AV به درستی و به ورودی صحیح تلویزیون متصل شده‌اند.
  • همچنین، بررسی کنید آیا هر گونه دکمه‌های فعالسازی، شبکه یا ورودی روی ریموت کنترل تلویزیون کار می کنند.
  • بهتر است همچنین اتصال اینترنت تلویزیون را بررسی کنید و اگر امکان دارد آن را مجدداً تنظیم کنید.
  • در صورت ادامه داشتن مشکل، توصیه می شود با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی تماس بگیرید.  
عیب یابی تلویزیون سونی

دیگر خدمات مرکز تعمیر تلویزیون سونی

در این بخش برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون سونی اشاره خواهیم کرد. همانگونه که مشاهده می‌کنید، خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تلویزیون سونی، منحصر به موردی خاص نیست و کلیه سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با انواع تلویزیون سونی را شامل می‌گردد. در نمایندگی انحصاری تلویزیون سونی، امکان ترمیم، تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیون‌های پلاسما، ال‌سی‌دی، تلویزیون‌های هوشمند و ال‌ای‌دی فراهم شده است.

دارندگان تلویزیون های سونی می توانند با حضور در نمایندگی تعمیر تخصصی تلویزیون و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی‌ترین سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند. در نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون سونی -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

تعمیرات تلویزیون سونی و دیگر واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی ، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است. بد نیست بدانید نمایندگی سونی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند دارد. شرکت سونی در سال ۱۹۵۵ اولین رادیو ترانزیستوری خود را تولید کرد و در دسامبر همان سال با عرضه یک مدل دیگر از این رادیو راه خود را برای ورود و موفقیت در بازارهای جهانی هموار ساخت. هم‌اکنون سونی با حفظ جایگاه خود در میان بیست تولیدکننده برتر نیمه‌هادی در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از بزرگترین شرکت‌های پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بین‌المللی است.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. خدمات مرتبط با تولیدات سونی در این مرکز بسته به محصول مورد نظر در پارت و واحد جداگانه و مجزایی به کاربران ارائه می گردد. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی و شرح داده شده اند. آنچه ما را متمایز می سازد تعمیر تلویزیون با کیفیت و سرعت بالا است.

اخبار تلویزیون سونی و دیگر خبرها

حتماً شما نیز با این اصل موافق هستید که به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین در دستگاه‌های سونی وظیفه خطیر تعمیرات را برای کارشناسان صدچندان می‌سازد زیرا عدم مهارت و دقت در اجرای عملیات تعمیرات سونی ممکن است ضمن آسیب به بخش های سالم دستگاه، خرابی کامل آن را سبب گردد. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات سونی جدیدترین تجهیزات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش نهاده و خواستار بالاترین کیفیت از کارشناسان حوزه تعمیرات سونی است.

کارشناسان مرکز تعمیرات سونی به دلیل حضور در همایش‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری با جدیدترین متدهای این حوزه آشنا بوده و تمامی آن‌ها را در فرآیند تعمیرات به کار می‌گیرند. شما کاربران گرامی می‌توانید بخشی از اخبار مرتبط با حوزه تعمیرات سونی و دیگر رویدادهای مرتبط با این کمپانی محبوب را که توسط کارشناسان این مرکز تدوین و گردآوری شده‌اند در این بخش مطالعه نمایید.

انواع تلویزیون سونی و دیگر محصولات

تصور می کنید نخستین خروجی شرکت بزرگ سونی در گذشته چه بود؟ رادیو، تلویزیون، گوشی؟ هیچکدام. نخستین خروجی این شرکت یک پلوپز برقی بود که هیچ‌گاه به بازار عرضه نشد. بالش الکتریکی گرم کننده دومین محصول این شرکت بود که موفقیت اندکی برای شرکت سونی به همراه داشت. بنیان‌گذاران سونی اما اختراعات و تولیدات خود را با پشتکار هر چه تمام‌تر دنبال کردند تا آن‌که در سال ۱۹۵۷، موفق به ارائه‌ی نخستین رادیوهای ترانزیستوری جیبی به دنیا شدند. سونی یکی از شرکت های باسابقه حوزه الکترونیک است که کاربران در دنیای امروز، آن را با تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمندش می شناسند.

تاریخ راه اندازی این شرکتِ چندملیتی به یک سال پس از جنگ جهانی دوم، یعنی سال ۱۹۴۶ باز می گردد. در این سال دو مهندس ژاپنی با نام‌های ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا شرکتی را بنا نهادند که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند در آن مشغول به کار هستند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با سایر محصولات سونی به بخش زیر مراجعه نمایید.

مقالات تلویزیون سونی و دیگر مقالات

مرکز تعمیرات تلویزیون سونی در جایگاه یک مرجع فوق تخصصی تعمیر این افتخار را دارد که در طول سالهای اخیر از سوی کاربران و مشتریان گرامی به عنوان برترین مرکز فعال در حوزه تعمیرات تلویزیون سونی برگزیده شده است. حصول این امر نتیجه تعهد و التزام مرکز تعمیرات تلویزیون سونی به رعایت برخی پارامترهای خاص است.

پارامترهایی چون :

  • بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی
  • استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات ترمیم و تعمیر
  • آنالیز فعالیت کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون سونی
  • استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی
  • پشتکار پرسنل و تلاش های مستمر آنان در راستای کسب رضایت مشتریان
  • همکاری با مهندسان ارشد کشور در حوزه تعمیرات تلویزیون سونی مشتری مداری
  • تلاش در جهت ارائه خدمات تخصصی و خودداری از ورود به حیطه های نامرتبط با فعالیت این مرکز

بخشی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی سونی مرتبط به حوزه علم و فناوری است. این فعالیت ها در قالب مقالاتی درباره تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در دستگاه های سونی به کاربران گرامی ارائه عرضه می گردد. اگر شما نیز از علاقمندان این حوزه هستید می توانید با مراجعه به بخش مقالات تعمیرات سونی با جدیدترین رویدادها و مطالب مرتبط با این حوزه آشنا گردید.

مطالب مرتبط

تعمیر تلویزیون سامسونگ / تعمیر تلویزیون پاناسونیک / تعمیر تلویزیون توشیبا / تعمیر تلویزیون شارپ / تعمیر تلویزیون ال جیتعمیر تلویزیون سامسونگ / تعمیر تلویزیون توشیبا / تعمیر تلویزیون پاناسونیک /نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های اداری /  نمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلتنمایندگی رسمی اپل / نمایندگی رسمی ایسوسنمایندگی رسمی دل / نمایندگی رسمی فوجیتسو / نمایندگی رسمی ریکونمایندگی رسمی ایسر /نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی اچ پی نمایندگی رسمی زیراکس / نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / نمایندگی رسمی لنوو /  نمایندگی رسمی سونینمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / تعمیرات تلویزیون توشیبا / تعمیرات تلویزیون شارپ / نمایندگی دل / نمایندگی فوجیتسو / تعمیرات تلویزیون پاناسونیک / نمایندگی ریکو / نمایندگی ایسر /نمایندگی برادر / نمایندگی کانن / نمایندگی اچ پی / نمایندگی زیراکس / نمایندگی لنوو / نمایندگی کیوسرا

70 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام تلویزیون a80kبه مدت ۱۰روز هست خریدم ولی ناگهان خاموش شد وبعد هم سه چراغ چشمک زن آن روشن شد ودیگر روشن نشد علت چیست ؟ برخی از تعمیرکارها اعلام کردند که ممکن است مین برد آن دچاراشکال شده باشد؟ آیا مین برد این تلویزیون موجود هست ؟ چطور می توانم مین برد آن را تهیه کنم؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      7 آگوست 2023 9:16 ق.ظ

      سلام دوست عزیز، متأسفیم که با این مشکل روبرو شدید.
      توصیه می کنیم با شماره 54114-02 تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند. باتوجه به اینکه می فرمایید دستگاه نو است، باید با دقت بیشتری مشکل را بررسی کرد.

      پاسخ
  • مهدی حسینی
    7 جولای 2023 7:53 ب.ظ

    مدل KDL 55W807B LED SONY 2014 به اینترنت متصل نمیشه

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز وقت بخیر
      تلویزیون رو در حالتی که روشن هست از برق بکشید بعد از چند دقیقه به برق بزنید و تاریخ و ساعت رو به میلادی تنظیم کنید و منظقه زمانی رو روی کشوری غیر از ایران بذارید شبکه اینترنت رو از روی تلویزون حذف و مجدد وصل کنید اگر مشکل حل نشد باید تکنسین بیان در محل مشکل رو بررسی و برطرف کنن

      پاسخ
  • مهدی حسینی
    7 جولای 2023 7:51 ب.ظ

    سلام ببخشید ما تلویزیون خونه مون رو کنج گذاشتیم به خاطر این که کنج گذاشتیم به اینترنت متصل نمیشه چون با مودم ADSL خونه با کابل LAN قبلا متصل میکردم میگرفت ولی الان نه میشه راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز وقت بخیر
      تلویزیون رو در حالتی که روشن هست از برق بکشید بعد از چند دقیقه به برق بزنید و تاریخ و ساعت رو به میلادی تنظیم کنید و منظقه زمانی رو روی کشوری غیر از ایران بذارید شبکه اینترنت رو از روی تلویزون حذف و مجدد وصل کنید اگر مشکل حل نشد باید تکنسین بیان در محل مشکل رو بررسی و برطرف کنن

      پاسخ
  • مهدی حسینی
    7 جولای 2023 7:36 ب.ظ

    سلام تلویزیون سونی مدل KDL 55w807B 2014
    Sony با مودم ADSL به اینترنت متصل نمیشه مستقیم با کابل LAN چیکار کنیم البته اینم جاش خوب نیست تلویزیون راهنمایی میکنید

    پاسخ
  • مهدی حسینی
    6 جولای 2023 8:23 ب.ظ

    سلام تلویزیون
    SONY KDL 55W807B 2014 به روز میشه یا نه

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز وقت بخیر
      در حال حاضر تکنسین های ما توصیه میکنن آپدیت تلویزیون رو انجام ندید چون ممکنه حین آپدیت تلویزیون دچار هنگی و خاموشی بشه و متاسفانه راه حلی هم نداره.

      پاسخ
  • سلام
    دوست عزیز سایت شما چرا نماد الکترونیک ندارد ؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز ، نمایندگی سونی زیر نظر مرکزسخت افزار ایران هست، میتونید به سایت مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنید و مجوز های لازم رو در این سایت مشاهده نمایید.

      پاسخ
  • امین فتاحی
    23 مارس 2023 2:15 ب.ظ

    سلام تلویزیون من منو فارسی نداره باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    • دوست عزیز با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا تکنسین های ما از طریق منو مخفی ایراد رو برطرف کنند.

      پاسخ
  • وقت بخیر تلویزیون سونی داریم که صدا داره ولی تصویر نداره مشکلش چیه؟ قابل برطرف شدن هست؟

    پاسخ
    • بله دوست عزیز. قابل برطرف هست. بک لایت تلویزیون شما باید توسط تکنسین های تعمیر تلویزیون سونی عیب یایبی شود.

      پاسخ
  • الهه محمدی
    4 مارس 2023 10:13 ق.ظ

    درود وقت بخیر ما یه تلویزیون سونی داریم که خط های عمودی روی صفحه افتاده ضربه خوردگی و آب خوردگی هم نداشته میشه بفرمایید علتش چی میتونه باشه و آیا قابل برطرف شدن هست؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز هر چه سریعتر جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون سونی با کارشناسان ما تماس بگیرید.
      همچنین جهت کسب اطلاعات اولیه در مورد مشکل می تونید این مقاله رو مطالعه کنید . //sony-service.ir/افتادن-خط-عمودی-تلویزیون/

      پاسخ
  • سلام وعرض ادب تلویزیون سونی مان خاموش بعد روشن میشه علتش چیست ممنونم ازشمادوست عزیز

    پاسخ
  • سلام تلویزیون من صدا داره ولی تصویر نداره.تعمیر میشه؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز. بله قابل تعمیر هست و بایدد توسط تکنسین های تعمیر تخصصی تلویزیون سونی عیب یابی شود.

      پاسخ
  • حسین بهمنی
    23 آگوست 2022 11:38 ق.ظ

    نصب تلویزون رو هم خدمات دارید؟

    پاسخ
  • امیرمهدی
    1 آگوست 2022 4:08 ب.ظ

    سلام تلویزیون سونی ما صدا از باندهاش هاش نمیاد دلیلش چیه؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز. صدا نداشتن تلویزیون دلایل متعددی دارد از جمله خرابی بلندگو، مین برد و…
      برای بررسی دقیق تر دستگاه شما باید توسط تکنسین های تعمیر تلویزیون سونی عیب یابی شود.

      پاسخ
  • سلام.سمت راست تلویزیون مدل kd-R500A
    یک خط عمودی بنفش رنگ افتاده و اندازه ده سانت یه سایه مانندی در صفحه ظاهر شده.این اتفاق خودم حدس میزنم بعد از اسپری شیشه پاک کن به صفحه افتاده باشد.اممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      12 ژوئن 2021 2:10 ب.ظ

      سلام دوست عزیز دستگاه باید توسط کارشناس بررسی و تعمیر بشه

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    تلوزیون ما وقتی روشنش میکنمیم بعد 1دیقه خاموش میشه وبعدش شروع میکنه به چشمک زدن چراغ قرمز ۶بار چشمک میزنه بعدش ۲ثانیع مکث میکنه وبعد شروع میکنه به چشمک زدن
    دیشب با گوشیم فیلم ریخته بودم تو فلش فلضو کزاشتم نگاه کنم یهو خود بخود خامش شد

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز دستگاه باید توسط کارشناس بررسی و عیب یابی شود جهت تعمیر دستگاه به صورت حضوری مراجعه کنید

      پاسخ
  • سلام.ما حدود یک ماه هست که تلوزیون سونی خریدیم.ولی یکبار که تی وی روشن بود تلوزیون تصویرش پرید و بعد که خاموش کردیم تصویر نصفه بودو پشت تی وی خیلی داغ میکنه.بنظرتون مشکلش چیه

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشین
    تلوزیون من 49×7000 قابلیت اتصال به وای فای داره منتاها برنامه مرور گر روش نصب نیست به وای فای کانکت میشه اما هیچ کاری نمیتونم باهاش بکنم ممنون میشم کمکم کنین

    پاسخ
  • حمید حسینی
    13 فوریه 2021 9:54 ق.ظ

    سلام و خداقوت
    سوالی داشتم خدمتتون برای همین و توضیح کامل باید مثالی بیارم . دیدید ورق یا کاغذ سفیدی رو لوله بکنی بعد باز کنی و صافش کنی قسمتهایی از این ورق سایه نشون می ده صفحه ی تلویزیون ما در مواقعی که کلا تصویر سفید باشه مثل مثالی که آوردم تقریبا سه قسمت حالت سایه تار نشون می ده . ممنون می شم راهنمایی بفرمایید مشکل از چیه ؟ جهت اطلاع تلویزیون ما براویاKDL-W804A هستش.

    پاسخ
  • سلام مدل تلویزونمsony kdl-48w600 است حدود یکساله است خطوط عمودی در تلویزیون ظاهر شده و خیلی زیاد شده و گاهی تصویر شبکه قبل در بعدی می ماند. لطفا اشکال چیه؟ هزینه ش چقده ؟ من در شهرستان گرگانم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز پنل خراب شده میتونید دستگاه رو برای تعمیر ارسال کنید.بیشتر از ۱۸۰۰بشه بهتون خبر میدیم

      پاسخ
  • سلام
    تلویزیون من سونی مدل XD9305 هست دیشب خاموشش کردم و امروز هرکاری میکنم چه با کنترل و چه با دکمه روی تلویزیون روشن نمیشه
    تمام اتصالات و حتی آداپتور برق رو جدا کردم و مجدد متصل کردم بازهم روشن نمیشه
    لطفاً راهنمایی بفرمایید
    متشکرم

    پاسخ
  • سلام. تلویزیون x900f ناگهانی یه خط افقی پایین تصویر از این سر تا اون سر به وجود اومده. تو همه input ها و منو هم هست اون خط. از پنل هستش و بیخیالش بشم یا احتمالش هست مشکل دیگه ای باشه که ارزش تعمیر هم داشته باشه ؟

    پاسخ
  • سلام، من تلویزیون مدل kdl-32R400A دارم، مشکلش اینه که هروقت خاموشش میکنم، دوباره که میخوام روشنش کنم تلویزیون صدا داره ولی تصویرش 10 دقیقه گاها بیشتر طول میکشه تا بیاد (البته اگر پشت تلویزیون رو فشار بدیم سریعتر تصویرش میاد). ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید که مشکل چیه

    پاسخ
  • سلام تلویزیون ۸۵۰۰fسونی با وای فای ولن به اینترنت وصل نمیشه و در حال بازبینی مینویسه بعضی وقتا هم وصل میشه مشکل از چیه با تشکر

    پاسخ
  • حکمت سپهوند
    29 نوامبر 2020 12:31 ق.ظ

    سلام ودرودبر شما من یک تلوزیون سونی مدل46HX50 دارم که برد پاورش سوخته شما این مدل برد را دارید بیارم برای تعویض متشکرمیشم اگر پاسخ بدید سپاس از شما

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      6 دسامبر 2020 2:20 ب.ظ

      سلام دوست عزیز. بله موجود هست. میتونید دستگاه رو برای تعمیر بیارید.

      پاسخ
  • سلام
    مدل تلویزیون ما sony bravia kdl-46ex720 هست و پورت usb اون کار نمیکنه و گویا خراب شده، هزینه تعمیرش حدودا چقدره؟
    و اینکه وای فای نداره، ایا باید سخت افزار خاصی بخریم برای وای فای؟ چه سخت افزاری هست و قیمتش چقدره؟ و چطور باید به اینترنت وصل شیم و ایا مرورگر داره؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      6 دسامبر 2020 2:21 ب.ظ

      سلام دوست عزیز جهت اطلاع از هزینه تعمیر با 02154114 تماس بگیرید و در صورت تمایل دستگاه رو برای تعمیر بیارید.

      پاسخ
  • سلام.وقت بخیر.تلویزیون من مدل kd-55x7000f هستش.سیستم عامل اون لینوکس هست.چند روز پیش تلویزیونم رو اپدیت کردم الان بعضی از وقت ها کاملا هنگ میکنه وکلا تویه یک حالت می مونه و اصلا کنترل از کار میفته.ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      20 اکتبر 2020 3:03 ب.ظ

      سلام. مین برد خراب شده احتمال تعمیرش خیلی کمه باید برد تعویض کنید و دیگه آپدیت و اینترنت رو قطع کنید

      پاسخ
  • سلام ،تلویزیون سونی ما وقتی روشن میشه صفحه مشکی ظاهر میشه وهیچ تصویری نداریم ،ممنون میشم اگه علت را بیان کنید.

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      20 اکتبر 2020 3:03 ب.ظ

      سلام دوست عزیز. جهت بررسی مشکل مجددا سوالتون رو به همراه مدل دقیق تلویزیون ارسال بفرمایید

      پاسخ
    • سلام و خسته نباشید، وای فای تلویزیون من قطع شد و دیگه به هیچ اینترنتی وصل نمیشه و میگه تلاش مجدد، مشکل از کجاست

      پاسخ
  • سلاااام تلویزیون به wifi وصل میشه اما میگه اینترنت وصل نیست
    مشکل چیه؟
    اینکارو با هات اسپات گوشی هم انجام دادم و باز هم همین ایرادو گرفت

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      23 آگوست 2020 10:09 ق.ظ

      سلام دوست عزیز. باید با نصاب تماس بگیرید برای رفع مشکل تنظیمات وای فای

      پاسخ
      • مجتبی صوفی
        6 نوامبر 2020 7:30 ب.ظ

        سلام .تلویزیون من lcdهست .الان چند وقته چندتا دایره سیاه رنگ روی صفحه پیدا شده .اول گوشه تلویزیون بود ولی الان حرکت کرده داره میاد وسط .علتش چیه ؟خرجش زیاده ؟

        پاسخ
  • با سلام
    صفحه ال ای دی دستگاه x9000f در اسباب کشی شکسته و خطوط عمودی و افقی روی تصویر افتاده. آیا پنل این مدل موجود هست یا خیر؟ قابل تعویض هست آیا و هزینه چقدر است؟؟ بیخیال شوم و یکی دیگه بگیرم یا تعمیرشدنی هست؟؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      23 آگوست 2020 10:09 ق.ظ

      سلام وقت بخیر. هزینه تعویض پنل با قیمت تلویزیون برابری می کنه و تعویض براتون مقرون به صرفه نیست

      پاسخ
  • سلام .سمت چپ صفحه تلویزیون سونی یک خط عمودی سبز رنگ افتاده ؟دلیلیش چیه ؟چون ضربه نخورده و خود ب خود ایجاد شده. چطور درست میشه؟هزینه اش چقدرهو اینکه نزدیک ده سال از خریدش میگذره .شامل گارانتی میشه ؟

    پاسخ
  • تایمر تلویزیون سونی رو چطور میشه فعال کرد؟

    پاسخ
    • برای فعال کردن تایمر تلویزیون سونی کافی است تا مراحل درج شده در بخش زیر را دنبال کنید. برای اطمینان از درستی این مراحل، می‌توانید به دفترچه راهنمای تلویزیون سونی خود نیز مراجعه کنید. احتمالاً با مراجعه به این دفترچه خواهید توانست روش صحیح فعالسازی تایمر تلویزیون Sony را مشاهده کنید.
      برای فعالسازی تایمر کافی است تا دکمه HOME را فشار دهید. پس از ورود به تنظیمات هوم، آیکون زمان سنج را انتخاب نمایید. پس از این کار تایمر روشن را بزنید و گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. گزینه انتخابی شما در این بخش، همان زمانی خواهد بود که تلویزیون در آن، به صورت خودکار روشن خواهد شد.

      پاسخ
  • چطور از وای فای دایرکت ال ای دی سونی استفاده کنیم؟

    پاسخ
    • برای استفاده از وای فای دایرکت ابتدا تنظیمات گوشی را فعال کنید. برای این کار به قسمت تنظیمات گوشی رفته و گزینه connections را انتخاب و سپس به قسمت Wi-Fi بروید. در اینجا گزینه ای به نام Wi-Fi Direct وجود دارد که درصورت کلیک بر روی آن، گوشی شما به جستجوی دستگاه های فعال در اطراف می گردد. اگر قصد دارید برای انتقال یک فایل به طور مستقیم از وای دایرکت استفاده کنید، فایل مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه SHARE را باز کنید. سپس Wi-Fi Direct را انتخاب کرده تا فایل به صورت مستقیم انتقال یابد. حال نوبت فعال کردن وای فای دایرکت تلویزیون ال ای دی سونی است. برای این کار مراحل زیر را در تلویزیون SONY دنبال کنید.

      برای فعال کردن Wi-Fi Direct تلویزیون، دکمه ی HOME را در ریموت کنترل آن فشار دهید. سپس به بخش تنظیمات رفته و روی گزینه Network کلیک کرده و Wi-Fi Direct را انتخاب کنید.
      تنظیمات Wi-Fi Direct را انتخاب کنید.
      با انجام مرحله فوق، نام دستگاه بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شود، نام نمایش داده شده روی صفحه تلویزیون را با دستگاه وای فای دایرکت خود انتخاب کنید.
      توجه داشته باشید اگر دستگاه تلویزیون شما از وای فای دایرکت پشتیبانی نکند باید گزینه نمایش شبکه [‎نمایش شبکه/ (SSID) رمز ورود‎] را انتخاب نمایید.
      پس از طی مراحل بالا، گزینه Wi-Fi/Wi-Fi Direct دستگاه خود را برای اتصال به تلویزیون فعال کنید. اکنون می توانید فایل ها را از طریق وای فای دایرکت به صفحه نمایشگر انتقال دهید.

      پاسخ
  • تلویزیون ما یکنواخت رنگ مشکی داره مشکلش چی میتونه باشه؟

    پاسخ
    • متأسفانه، همه تلویزیون‌ های led، از نقص‌ هایی، همچون مشکل چراغ‌ قوه‌ ای تلویزیون و همینطور نقص درز نور ال ای دی صفحه نمایش (مشکلی که باعث تأثیر نور نقاط روشن بر نقاط تاریک میشود)، برخوردار هستند. در صورت وجود مشکل چراغ قوه‌ای در تلویزیون به نظر میرسد که یک چراغ قوه در کنار‌ه های صفحه نمایش تلویزیون وجود دارد. در صورت نیاز به راهنمایی‌‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی تماس بگیرید.

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر و خسته نباشید میگم خدمت شما. عرض به حضورتون که تلویزیون سونی ما مشکل صدا داره ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • برای رفع این مشکل اولین کاری که باید انجام دهید این است که با ریموت کنترل، میزان صدای تلویزیون را بازبینی کرده و در صورت نیاز تغییر دهید. راهکار دیگر این است که دستگاه را یک بار خاموش و روشن کنید. پس از روشن کردن دستگاه میزان ولوم آن را افزایش دهید. اگر با این اقدامات مشکل برطرف نشود، باید دستگاه را برای بررسی تخصصی به تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی بسپارید. در این مرکز برای رفع مشکل قطع شدن صدای تلویزیون سونی، مین برد و بلندگو مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرند. در صورت خرابی هر یک از قطعات، چنانچه آسیب های وارد شده جزئی باشد، تعمیر می شوند اما اگر میزان صدمات بالا بوده و یا دچار سوختگی شده باشند، باید تعویض شوند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

14 + 9 =