اشتراک گذاری

موبایل sony

مرکز تعمیرات موبایل Sony کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید با دریافت خدمات مورد نیاز هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل‌های خود را – اعم از نواقص سخت‌افزاری و نرم‌افزاری- تعمیر و رفع کنید.

مرکز تعمیرات موبایل Sony یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تخصصی تلفن همراه در کشور است که در طول سالهای اخیر به سبب ارائه برترین خدمات این حوزه، مورد استقبال کاربران و هموطنان قرار گرفته و انتخاب نخست تمامی آنها بوده است. دارندگان این دستگاه می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل Sony ضمن بهره‌مندی از تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با این محصول از مشاوره‌ها و راهنمایی ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز برخوردار گردند.

خدمات واحد تعمیرات موبایل Sony

  • تعمیرات موبایل sony در صورت عدم کارکرد USB
  • تعمیرات مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه موبایل sony
  • شوک دادن باطری موبایل sony
  • تست تغذیه قطعات موبایل sony
  • تست افت ولتاژ موبایل سونی
  • تست صدای اسپیکر موبایل sony
  • تعمیرات موبایل sony درصورت بروز هرگونه مشکل
  • برطرف کردن مشکل هنگ و ریست در گوشی sony
  • تعمیرات معایب میکروفن موبایل sony
  • تعمیرات عدم کارکرد دوربین موبایل sony
  • تعمیرات مموری کارت موبایل سونی
  • تعمیرات عدم کارکرد ویبره موبایل sony
  • تعمیرات موبایل sony در صورت عدم کارکرد تاچ
  • تعمیرات موبایل sony عدم کارکرد ال‌سی‌دی
  • تعمیرات موبایل sony عدم کارکرد بلوتوث
  • تعمیرات و رفع ایراد مشکلات بلوتوث موبایل sony
  • رفع ایراد مشکلات سیم‌کارت و برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم‌کارت در گوشی‌های sony
  • رفع ایراد مشکل ویبره موبایل sony
  • رفع ایراد مشکل پرش صفحه نمایش موبایل sony
  • رفع ایراد مشکل باطری موبایل سونی
  • رسوب‌زدایی موبایل sony با تینر فوری
  • رسوب‌زدایی موبایل sony با اولتراسونیک

تعمیرات سخت‌افزاری موبایل Sony 

تعمیرات سخت‌افزاری موبایل Sony با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و بدست تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان در مرکز تعمیرات موبایل Sony انجام می‌پذیرد. دارندگان هریک از دستگاه‌های موبایل Sony –صرف‌نظر از مدل دستگاه- می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل Sony ، تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت‌افزاری را دریافت نمایند.

خدمات مرتبط با تعمیر سخت‌افزار موبایل پس از عیب‌یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام دستگاه ادامه می‌یابد. استفاده از پیشرفته‌ترین متدهای عیب‌یابی، کار با پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در مرکز تعمیر سخت‌افزار موبایل سونی است که سبب پیشروی و تمایز این مرکز از سایر مراکز همکار گشته است.

تعمیرات نرم‌افزاری موبایل Sony

تعمیرات نرم‌افزاری موبایل Sony از دیگر سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل Sony است که با استفاده از بروزترین تجهیزات و باکس‌های این حوزه انجام می‌پذیرد. دارندگان موبایل‌های سونی می‌توانند در صورت بروز اشکالات نرم‌افزاری در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات موبایل Sony مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند.

اِعمال تعمیرات نرم‌افزاری بر روی موبایل‌های سونی در این مرکز، صرفاً پس از طی روند عیب‌یابی و تشخیص علل اشکالات پیش آمده انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در نمایندگی سونی تسلط و تخصصی تام در حوزه فعالیت خویش داشته و در تلاشند تا بالاترین سطح کیفی خدمات را در حیطه تعمیرات موبایل سونی عرضه نمایند.

تعمیر هارد موبایل Sony

 آب‌خوردگی و ضربه‌دیدگی دستگاه یکی از شایع‌ترین دلایل سوختن هارد موبایل Sony و البته سایر موبایل‌ها است. در این وضعیت موبایل با وجود آبخوردگی و ضربه دیدگی به کار خود ادامه می‌دهد اما پس از مدتی به ناگاه و خودبخود خاموش می‌شود. چنین حالاتی دال بر سوختن هارد موبایل Sony دارند. ضربه خوردگی و آب خوردگی دستگاه در ابتدا اثر منفی خود را نشان نمی‌دهد لیکن بصورت کاملاً ناگهانی موبایل را از کار انداخته و خاموش می‌سازد.

آسیب‌دیدگی و سوختن هارد موبایل به این معنا نیست که موبایل دیگر از کار افتاده و باید به کلی آن را کنار گذاشت. اگرچه در برخی دیگر از موارد نیز هارد قابلیت تعمیر را ندارد و می بایست تعویض گردد. در هر حال تشخیص این وضعیت نیاز به بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب‌یابی است.

برخی دیگر از رایج‌ترین اتفاقاتی که سبب بروز اشکال در هارد موبایل Sony می‌گردند عبارتند از: اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا (بازی طولانی مدت و مداوم با موبایل)، استفاده از شارژرهای سایر موبایل‌ها (یا استفاده از شارژرهای فیک و غیراستاندارد)، ریست فکتوری دستگاه در زمان شارژ، ریست فکتوری دستگاه با شارژ کمتر از ۲۰ درصد و … . درهرحال کاربران گرامی می‌توانید در صورت بروز اشکال در این بخش از دستگاه خویش به مرکز تعمیرات موبایل Sony مراجعه کرده و سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایید.

کار نکردن تاچ پد موبایل Sony

کارنکردن تاچ‌پد موبایل Sony اشکالی است که گاه –به ویژه در موقعیت‌های اضطراری- دردسرساز خواهد بود. در این بخش راهکارهایی جهت رفع مشکل کار نکردن تاچ‌پد موبایل که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل Sony گردآوری گشته‌اند با شما به اشتراک گذاشته می‌شود. در صورت عدم رفع این مشکل می‌توانید به این مرکز مراجعه کرده و با حضور در واحد تعمیرات تاچ موبایل تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط را دریافت نمایید.

  • گوشی را خاموش نمایید. در صورتیکه دکمه پاور گوشی‌تان نیز غیرفعال شده با فشردن همزمان دکمه اور و کلید زیاد کردن صدا به مدت ۱۰ ثانیه سیستم را مجدداً راه‌اندازی کنید.
  • در صورتیکه با استفاده از روش فوق، امکان راه اندازی مجدد گوشی خود را نداشتید، باتری دستگاه خود را جدا وپس از حدود ۱۰ ثانیه مجدداً سر جای خود بازگردانید و دستگاه را روشن نمایید.
  • اگر قفل شدن دستگاه موبایل تان در زمان کار با برنامه خاصی اتفاق می‌افتد بهتر اسن آن برنامه را پاک نمایید.
  • در صورتیکه از طریق هیچ یک از راه‌حل‌های بالا گوشی شما از حالت قفل (هنگ) خارج نشد، لازم است تا آن را به تنظیمات ابتدایی کارخانه برگردانید. توجه داشته باشید که با این کار تمامی اطلاعات موجود در حافظه گوشی از دست خواهد رفت.کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل Sony ، واحد تعمیرات تاچ موبایل آمادگی ارائه تخصصی‌ترین خدمات و سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه را دارا هستند.

نمایندگی Sony و واحدهای تعمیرات Sony

نمایندگی‌ Sony پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات دو حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌‌ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. نمایندگی Sony با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران سونی را – به ویژه در حوزه تعمیرات موبایل Sony – برآورده سازد.

این مجموعه، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی بدست زبده‌ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است. بد نیست بدانید مجموعه تعمیرات سونی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند دارد. واحدهای تعمیرات Sony در بخش زیر معرفی می‌گردند.

تاریخچه موبایل Sony

اریکسون در کنار نوکیا و موتورولا همواره به عنوان پیشتاز و بدعت‌گذار عرصه موبایل محسوب می‌شد. این شرکت سوئدی از سال ۱۸۷۶ مشغول به تعمیرات تجهیزات ارتباطاتی بوده و بنابراین اعتبار این شرکت در این زمینه بسیار بالا بود.

درحالیکه sony کمتر از ۱درصد بازار موبایل را در اختیار داشت، ایجاد همکاری با یک شرکت معتبر می‌توانست سهم سونی در بازار را افزایش دهد. اعتبار و جایگاه اریکسون در صنعت موبایل و تکنولوژی‌های فوق‌العاده سونی می‌توانست تلفیق مناسبی برای بهبود و ارتقای جایگاه موبایل و اسمارت‌فون باشد.

در سال ۲۰۱۰ و پس از درک این موضوع که سیستم عامل سیمبیان دیگر راه به جایی نخواهد برد، شرکت تصمیم به پیوستن به جرگه اندرویدی‌ها گرفت اما اینجا هم سونی اریکسون دیر وارد رقابت شده بود، چرا که HTC، سامسونگ و موتورولا مدت‌ها مشغول ساخت اسمارت‌فون‌های اندرویدی بودند. سونی هیچ‌گاه اجازه نداد که حضور و تسلط دیگر رقبا بر بازار مانع حضور این شرکت در چنین رقابت نفس‌گیری شود و مانند همیشه با تکیه بر استراتژی تولید محصولات بهتر و مرغوب‌تر وارد گود شد.

Sony موبایل در ابتدای سال ۲۰۱۲ گروهی از اسمارت‌فون‌های با برند sony و البته بدون نام اریکسون را روانه بازار کرد که سردسته آنها اکسپریا S بود.