اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیر تخصصی سونی

نمایندگی تعمیر تخصصی سونی ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء دستگاه‌های سونی به مراجعان محترم است. تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیر تخصصی سونی بدلیل استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه‌های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است.

کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار محصولات سونی و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این دستگاه یافته‌اند به گونه‌ای که عیب‌‌یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌‌رسانند.

به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، مرکز تعمیرات سونی توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال‌هاست که نام محصولات سونی با نمایندگی تعمیر تخصصی سونی گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی تعمیر تخصصی سونی بوده است.

این امکان نیز فراهم شده است تا شما هموطنان گرامی از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر حضور کارشناسان سرویس و تعمیرات سونی در محل را ثبت نمایید. ارائه خدمات سرویس در محل سونی تنها در ارتباط با برخی از کالاها امکان پذیر است. جهت اگاهی از این این محصولات می‌توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز سرویس در محل سونی تماس بگیرید.

روند تعمیر در نمایندگی تعمیر تخصصی سونی

در مرحله نخست پرسش‌هایی در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیرگاه سونی از صاحب دستگاه پرسیده می‌شود. پس از آن،کارشناسان، جویای علل ایجاد کننده‌ی خرابی و اختلال در دستگاه می‌شوند. پس از پرسش‌ها و بررسی‌های اولیه، عیوب و اشکالات دستگاه توسط کارشناس تعمیر تشخیص داده شده و با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود. در این مرحله اقداماتی که کارشناس جهت تعمیر دستگاه درنظر دارد با صاحب دستگاه درمیان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت روند تعمیر آغاز گردد.

توجه داشته باشید که برخلاف دیگر مراکز، در صورت نیاز به تعویض هر یک از بخش‌های دستگاه معیوب، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو نمایندگی تعمیر تخصصی سونی استفاده خواهد شد و تعویض هر قطعه‌ی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت.

پس از اتمام تعمیر و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در این مجموعه، با صاحب دستگاه جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد. در نهایت، با حضور صاحب دستگاه، محصول تعمیر شده در نمایندگی تعمیر تخصصی سونی تست شده تا از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل شود.

ویژگی‌های نمایندگی تعمیر تخصصی سونی

  • انجام تعمیرات تخصصی سونی
  • سرعت بالا در ارایه‌ی خدمات
  • انجام کلیه‌ی تعمیرات سونی با ضمانت و گارانتی در نمایندگی تعمیر تخصصی سونی
  • کسب اجازه از صاحب کالا پیش از اقدام به تعویض قطعات
  • استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی در حین تعمیرات سونی
  • دارا بودن کادر فنی مجرب و متخصص
  • پایبندی به اصول مشتری مداری در نمایندگی تعمیر تخصصی سونی
  • ارایه‌ی قیمت‌های منصفانه و شرکتی

ابزار و تجهیزات بکار گرفته شده در نمایندگی تعمیر تخصصی سونی -پس از طی دوره‌های تخصصی و کسب مجوزهای لازم- از سوی شرکت سونی در اختیار کارشناسان این مرکز قرار داده شده است. تمامی تعمیرات sony در این مرکز بر اساس استانداردهای جهانی و اصول تعریف شده از سوی کمپانی سونی صورت می‌پذیرد.

نمایندگی تعمیر تخصصی سونی و گارانتی خدمات

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر تخصصی سونی به دو دلیل صورت گرفته است:

  1. اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر تخصصی سونی
  2. برخورداری این مرکز از پیشرفته‌ترین تجهیزات و زبده‌ترین کارشناسان تعمیر.

تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا کاربران دستگاهها، بالاترین سطح کیفی خدمات را در این مرکز دریافت نمایند و دستگاههای خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایند. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر تخصصی سونی اقدام به اِعمال برخی گردگیری‌ها و سرویس‌های بهسازی در حین تعمیر می‌نمایند که این امر سبب بازیابی کیفیت اولیه محصول و بی عیب و نقص گشتن آن می‌شود. به گونه ای که غالب دستگاه‌های تعمیر شده در در نمایندگی تعمیر تخصصی سونی، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و کارآمد می‌گردند.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی‌ سونی پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند. بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می‌گردد.

جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می‌گردد. واحدهای تعمیرات سونی و نمایندگی تعمیر تخصصی سونی در بخش زیر معرفی می‌شود.