تلویزیون سونی KD-55X8500E

  • ابعاد 55 اینچ
  • کیفیت تصویر 4k
  • دارای 4 عدد درگاه HDMI
  • عینک ه بعدی ندارد
  • وزن با پایه 19/5 کیلوگرم

تلویزیون ال ای دی سونی KD-55X8500E یکی دیگر از محصولات باکیفیت و پرطرفدار سونی است که علاوه بر هوشمند بودن از فناوری X-Reality Pro (به منظور بهبود تصاویر کیفیت پایین برای نمایش روی صفحه‌ نمایشی با روزلوشن بالا) نیز برخوردار است. تکنولوژی دیگر بکار رفته در این تلویزیون هوشمند، تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer است که کیفیت تصویر را افزایش می دهد و آنها را واقعی تر می کند. 

طراحی این تلویزیون ۵۵ اینچی هوشمند بسیار زیبا صورت گرفته است به گونه ای که می توان از آن به عنوان افزونه‌ای مناسب برای دکوراسیون خانه استفاده کرد. تلویزیون ال ای دی سونی KD-55X8500E به گونه ای طراحی شده است که تمام تمرکز ببینده به تصویر معطوف شود. از آن‌جایی که کیفیت تصویر فوق‌العاده بدون یک سیستم صوتی مناسب ارزشی ندارد، برای مدل KD-55X8500E فناوری‌های متعددی در نظر گرفته شده تا صدای فراگیر و واقعی در محیط ایجاد کند. یکی از این فناوری‌ها ClearAudio+  است که باعث می‌شود صدای تلویزیون به اندازه‌ی تصویرش واقعی باشد.
این محصول سونی امکانات و قابلیت‌هایی دارد که می‌توانند برای کاربر بسیار مفید باشند. یکی از این قابلیت‌ها Miracast است. میراکست را می‌توان به نوعی HDMI بی‌سیم نامید. با استفاده از این قابلیت، کاربر بدون اینکه نیازی به برقراری اتصال از طریق کابل بین تلویزیون و گوشی یا کامپیوتر داشته باشد، می‌تواند از تلویزیون خود به عنوان صفحه نمایش استفاده کنید. به طور کلی می‌توان کیفیت تصویر عالی، قابلیت های هوشمند و طراحی زیبا را نقاط قوت تلویزیون ال ای دی سونی KD-55X8500E به شمار آورد که سبب می گردند کاربر تجربه خوبی را از نگاه کردن تصاویر با این دستگاه برای خود رقم بزند.

مشخصات فنی تلویزیون ال ای دی سونی KD-55X8500E
صفحه نمایشسایز صفحه: ۵۵ اینچ/ تکنولوژی صفحه: LED/ نوع صفحه: تخت
تصویرکیفیت تصویر: Ultra HD – 4K/ رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰/ HDR: دارد/ نسبت تصویر: ۱۶:۹/ قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر: ندارد/ ۳D: ندارد/ نوع نمایش تصویر ۳D : ندارد/ تبدیل ۲D به ۳D: ندارد/ تبدیل ۳D به ۲D: ندارد/ دارای فناوری ۴K X-Reality Pro / دارای سیستم‌‌های Live Colour™ Technology، Super bit mapping™ ۴K HDR، TRILUMINOS™ Display
امکاناترابط هوشمند: دارد/ نوع رابط هوشمند: Android/ پردازنده : دو هسته‌ای/ دوربین: ندارد/ قابلیت کنترل حرکتی: ندارد/ مرورگر اینترنت: دارد/ حسگر نور محیطی: ندارد/ بازی : قابل نصب/ اپلیکیشن : قابل نصب/ قفل کودک: ندارد/ گیرنده دیجیتال: دارد/ تیونر: DVB-T2/ راه‌های ارتباطی: Miracast/ سایر امکانات : دارای Chromecast built-in دارای Photo Sharing Plus
ریموت کنترلریموت کنترل: دارد
درگاه ای ارتباطیدرگاه USB: دارد/ تعداد درگاه‌های USB : سه عدد/ درگاه HDMI: دارد/ تعداد درگاه های HDMI : چهار عدد/ کامپوزیت (Composite ) : دارد/ تعداد رابط کامپوزیت (Composite ) : دو عدد/ کامپوننت (Component) : دارد/ تعداد رابط کامپوننت (Component ) : یک عدد/ اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) : دارد/ بلوتوث: دارد/ پورت شبکه (LAN) : دارد/ ورودی آنتن: دارد/ خروجی صدای دیجیتال: دارد/ نوع خروجی صدای دیجیتال : اپتیکال/ خروجی هدفون: دارد
سایر مشخصاتعینک سه‌بعدی: ندارد/ تعداد عینک سه‌بعدی: ۰ عدد/ مدل عینک سه‌بعدی: ندارد/ نوع پایه : رومیزی/ قابلیت اتصال به دیوار: دارد
صداسیستم صوتی: ۲ کاناله/ تعداد بلندگوها: دو عدد/ توان خروجی کلی صدا: ۲۰ وات/ توان هر بلندگو: ۱۰ وات/ محل قرارگیری بلندگوها : پایین قاب/ تعداد ساب ووفر: صفر/ توان کلی ساب ووفر: صفر/ استانداردهای صوتی: Dolby Digital ، Dolby Digital Plus ، Dolby Pulse، DTS Digital Surround
سایر توضیحاتابعاد تلویزیون بدون پایه: ۵۷ × ۷۱۷ × ۱۲۳۲ میلی‌متر / ابعاد تلویزیون با پایه: ۲۵۲ × ۷۷۲ × ۱۲۳۲ میلی‌متر / وزن تلویزیون بدون پایه: ۱۸٫۶ کیلوگرم / وزن تلویزیون با پایه: ۱۹٫۵ کیلوگرم

تعمیرات تلویزیون سونی

در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی تلویزیون پیاده می گردد.

در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی –از جمله واحد تعمیر تلویزیون ال ای دی سونی KD-55X8500E -علاوه بر ارائه‌ی تمامی خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر تلویزیون سونی، شیوه‌های حفظ و نگهداری این محصول نیز به کاربران محترم آموزش داده می‌شود. تخصصی‌ترین مرکز تعمیر تلویزیون Sony، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود دردستگاه‌های خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید.

تعمیرات تلویزیون ال ای دی سونی KD-55X8500E

گاهی با وجود رعایت تمامی نکات در رابطه با حفظ و نگهداری تلویزیون سونی، پنل دستگاه شما -به سبب بروز حوادث غیرمترقبه، نظیر اختلال و نوسان در جریان برق مصرفی و یا حوادث عادی،- نیازمند سرویس و تعمیر می‌گردد. در اینصورت بهترین گزینه برای انجام این کار، مراجعه به مراکز و نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون سونی است.

اگر شما نیز از کاربران تلویزیون ال ای دی سونی مدل تلویزیون ال ای دی سونی KD-55X8500E و یا سایر مدلهای تلویزیون سونی هستید و در حال حاضر پنل دستگاه شما دچار نقص و اختلال گشته، می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر پنل تلویزیون سونی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. در این مرکز، تعمیرات تلویزیون ال ای دی سونی KD-55X8500E و سایر مدلهای این دستگاه بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سونی و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم انجام می پذیرد.

تلویزیون ال ای دی سونی KD-55X8500E

فروش تلویزیون ال ای دی سونی KD-55X8500E

فروش تلویزیون ال ای دی سونی KD-55X8500E همراه با ارائه‌ی بالاترین سطح کیفی خدمات پس از فروش بخشی از سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی Sony است. کارشناسان حاضر در این مرکز آمادگی دارند تا تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد هر یک از تلویزیون های سونی را در اختیار مشتریان محترم قرار دهند تا خریداران با آگاهی تمام نسبت به خرید هریک از محصولات مورد نیاز خود اقدام نمایند.

در فروشگاه رسمی سونی تمامی محصولات با ضمانت‌نامۀ اصل و اورجینال بودن به مشتریان گرامی عرضه می‌گردند؛ بعلاوه این مرکز تعهد ویژه‌ای نسبت به سرعت‌بخشی به روند تهیه و تحویل کالای خریداری شده توسط مشتریان محترم دارد، از این‌رو در تلاش است تا ضمن احترام به ارباب رجوع، تمامی خدمات خود را ضمن حفظ کیفیت خدمات در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان و هموطنان گرامی عرضه دارد.

سرویس در محل سونی

از جمله مزایای خدمات سرویس در محل و سرویس در منزل تلویزیون سونی این است که حمل و نقل دستگاه به صورت کاملا رایگان به کاربران گرامی ارائه می‌گردد. به گونه‌ای که اگر به هر دلیل نیاز به حمل دستگاه به نمایندگی باشد، وسیله موردنیاز توسط نمایندگی سونی فراهم شده و تمامی عملیات حمل و نقل رایگان و به عهده نمایندگی می‌باشد. کاربران دستگاه تلویزیون سونی در مناطق مختلف تهران می‌توانند از خدمات رایگان حمل و نقل تلویزیون بهره‌مند شده و با آسایش خاطر تعمیرات تلویزیون سونی خود را به نمایندگی سونی بسپارند.