اشتراک گذاری

نمایندگی پلی استیشن سونی

یکی از مفرح‌ترین دستگاه‌های بازی که طرفداران پروپاقرص زیادی دارد و ساعت‌ها کاربر را میخکوب می‌کند، کنسول بازی پلی استیشن است که منحصراً توسط کمپانی بزرگ سونی طراحی و تولید می‌شود. اگر شما هم به این کنسول بازی علاقه‌مند شده‌اید و دوست دارید یکی از آن را داشته باشید، می‌توانید سری به یکی از شعبه‌های نمایندگی پلی استیشن سونی در کلان‌شهرهای تهران و کرج بزنید.

کارشناسان این مرکز با توجه به بودجه‌ای که دارید، بهترین مدل‌های این کنسول بازی را به شما معرفی کرده و خدمات فروش آن را به همراه خدمات پس از فروش ویژه‌ای شامل: ارائه گارانتی، عیب‌یابی و تعمیر به شما ارائه می‌دهند. با این وجود علاوه‌بر دریافت خدمات فروش پلی استیشن سونی از نمایندگی رسمی سونی می‌توانید از خدمات عیب‌یابی و تعمیر این کنسول بازی توسط نمایندگی سونی درصورتی که مشکلی برای این دستگاه به وجود آمد نیز بهره‌مند شوید.

نمایندگی پلی استیشن سونی

نمایندگی پلی استیشن در تهران

کاربران تهرانی که به کنسول پلی استیشن سونی علاقه‌مند هستند و تمایل دارند آن را خریداری کنند یا اینکه با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اند و به دنبال مرکز معتبری جهت عیب‌یابی و تعمیر پلی استیشن سونی می‌گردند، می‌توانند از خدمات فروشگاه پلی استیشن در تهران و تعمیر نمایندگی پلی استیشن سونی در تهران استفاده کنند.

خوشبختانه این مرکز دارای شعبه‌های مختلفی در سطح پایتخت می‌باشد از میرداماد، تجریش و سعادت‌آباد در شمال تهران گرفته تا ستارخان در غرب تهران، پیروزی در شرق تهران و ولیعصر در مرکز پایتخت. با این وجود بدون هیچ گونه محدودیتی از نظر مسافت یا دور و نزدیک بودن این مرکز می‌توانید به هر کدام از شعبه‌های آن که نسبت به محل سکونت شما نزدیک‌تر است جهت دریافت خدمات فروش و تعمیرات پلی استیشن سونی مراجعه کنید.

نمایندگی پلی استیشن در کرج

خدمات فروش و پس از فروش پلی استیشن سونی تنها مختص کاربران تهرانی نیست. کاربران کرجی هم می‌توانند با مراجعه به شعبه نمایندگی پلی استیشن سونی در منطقه شاهین ویلا کرج از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند. فرقی نمی‌کند که تصمیم داشته باشید یکی از مدل‌های پلی استیشن سونی را خریداری کنید یا اینکه به دنبال تعمیر این دستگاه باشید.

نمایندگی پلی استیشن در کرج از دو واحد مستقل از یکدیگر شامل: فروش و تعمیرات پلی استیشن سونی تشکیل شده است که واحد فروش این مرکز خدمات فروش انواع مدل‌های پلی استیشن سونی را به شما ارائه می‌دهند و واحد تعمیرات این مرکز نیز با عیب‌یابی دقیق و اصولی خدمات تعمیرات حرفه‌ای پلی استیشن سونی را به شما ارائه می‌دهند. با این وجود می‌توانید با خیال راحت هم خدمات فروش و هم خدمات تعمیر کنسول پلی استیشن سونی را از نمایندگی رسمی سونی دریافت کنید.

واحد فروش نمایندگی پلی استیشن سونی

اگر هم اکنون پس از بررسی های دقیق و با کمک مشاوران ما در نمایندگی پلی استیشن سونی به این نتیجه رسیده اید که یکی از مدل های پلی استیشن سونی با شرایط اختصاصی شما کاملا سازگاری دارد و قصد تهیه آن را دارید، می توانید از طریق درگاه فروش نمایندگی پلی استیشن سونی وارد عمل شوید.

در این واحد می توانید همه مدل های پلی استیشن سونی را مشاهده کنید، کارایی و خصوصیات آنها را با هم مقایسه کنید و پس از تصمیم گیری نهایی برای خرید آنها وارد عمل شوید. واحد فروش نمایندگی پلی استیشن سونی مفتخر است که بالاترین درجه مراجعه دوستداران این دستگاه را در برنامه روزانه خود ثبت کند. این آمار نشان از اعتماد شما به این نمایندگی و رضایت شما از عملکرد پرسنل این نمایندگی است.

واحد تعمیرات نمایندگی پلی استیشن سونی

اینکه پلی استیشن شما دچار درگیری هایی شده باشد و به دنبال آن اختلالاتی در دستگاه بروز کند، کاملا طبیعی است. این دستگاه برای بازی ساخته شده است و ناخود آگاه استهلاک زیاد و البته شدیدی را متحمل می شود. برای عیب یابی، ترمیم و تعمیر پلی استیشن می توانید از واحد اختصاصی تعمیرات نمایندگی پلی استیشن سونی کمک بگیرید.

در این واحد تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری پلی استیشن سونی بررسی و ریشه یابی می شود. شرایط تعمیر و هزینه اجرای تعمیرات به کاربر اعلام می شود و در صورت رضایت او پروسه تعمیر آغاز خواهد شد. تعمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور، تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت، تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم انواع  دستگاه های Ps1، Ps2 ، Ps3-xbox360 و Ps4 در مدل های معمولی، pro و slim در این واحد انجام می شود.

تماس با نمایندگی رسمی پلی استیشن سونی

نگران تماس با ما نباشید. اگر به دنبال خرید یا اجرای تعمیرات پلی استیشن سونی خود هستید، می توانید از درگاه معتبر نمایندگی پلی استیشن سونی استفاده کنید. شماره های تماس این نمایندگی معتبر و مجاز را در وبسایت رسمی نمایندگی سونی بیابید و با یک تماس کوتاه از شرایط بهره مندی از امکانات موجود در این نمایندگی مطلع شوید.

در نمایندگی پلی استیشن سونی واحدی را اختصاصا با عنوان کال سنتر راه اندازی کرده ایم. در این واحد کارشناسان معتبر منتظر تماس شما هستند. در حقیقت گوش شنوایی هستند برای همه کاربران پلی استیشن سونی. کاربران می توانند مشکلات خود را با این نمایندگی در میان بگذارند. راه حل های اساسی و اصولی را برای برطرف سازی مشکلات و اختلالات دریافت کنند و در نهایت بهترین تصمیم گیری را در رابطه با خرید یا تعمیر پلی استیشن خود داشته باشند.

تماس با نمایندگی رسمی کنسول بازی سونی

نمایندگی PS5 سونی

PS5 یک کنسول قدرتمند است که دارای پردازنده سفارشی AMD Zen 2 هشت هسته‌ای با فرکانس 3.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی سفارشی AMD RDNA 2 با 36 واحد محاسباتی با فرکانس 2.23 گیگاهرتز است. این کنسول همچنین دارای 16 گیگابایت حافظه GDDR6 و یک SSD سفارشی است که بارگذاری سریعتر بازی ها و برنامه ها را امکان پذیر می کند.  برای بهره مندی از خدمات ps5  سونی با کارشناسان ما در نمایندگی پلی ps5  تماس بگیرید.

نمایندگی ps5 سونی

نمایندگی PS4 سونی

PS4 جانشین پلی استیشن 3 است و در 15 نوامبر 2013 در آمریکای شمالی، 29 نوامبر 2013 در اروپا، آمریکای جنوبی و استرالیا و 22 فوریه 2014 در ژاپن عرضه شد. این کنسول سونی دارای پردازنده سفارشی AMD Jaguar 8 هسته ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Radeon GCN با 18 واحد محاسباتی با فرکانس 800 مگاهرتز است. این کنسول همچنین دارای 8 گیگابایت حافظه GDDR5 و یک هارد دیسک 500 گیگابایتی است.  خدمات تخصصی نمایندگی نمایندگی PS4  سونی را می توانید از شعب نمایندگی پلی استیشن دریافت کنید. کافی ست با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

واحد های تعمیرات سونی

از آنجا که کمپانی سونی در زمینه های مختلفی از جمله لوازم صوتی و تصویری، لپ تاپ و تجهیزات بازی فعالیت دارد، لازم دیدیم که برای ارائه خدمات در هر حوزه تعمیرگاه تخصصی همان حوزه را راه اندازی کنیم. با تجهیز هر یک از این واحد های تعمیرات سونی به ابزارآلات و دستگاه های مدرن و پیشرفته، موفق شده ایم درجه کیفی ترمیم و تعمیر هر یک از این دستگاه را توسعه دهیم و رضایت مشتری را جلب کنیم.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی همواره تلاش می کند با ارائه خدمات اصل و استاندارد در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، سقف نیازهای کاربران را پوشش دهد. در این نمایندگی مجموعه ای از خدمات و سرویس های حمایتی و پشتیبانی را به کاربران ارائه می دهیم. در کنار آنها هستیم تا در مسیر دریافت خدمات و سرویس های ویژه با اِشکال و اختلالی مواجه نباشند.

در نمایندگی مجاز سونی، می توانید به کمک کارشناسان فروش نمایندگی، انتخابی بهینه و درست داشته باشید. به این صورت که با شرکت در جلسات مشاوره ای رایگان و تخصصی، توانایی خود را برای تصمیم گیری افزایش خواهید داد و با در نظر گرفتن فاکتور های اصلی اقدام به خرید خواهید کرد. امکانات و تسهیلات نمایندگی سونی بسیار وسیع و گسترده است. تنها کافی است تماس بگیرید و از جزئیات آن آگاه شوید.

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • نمایندگی سونی ps5 در تهران خدمات نرم افزاری هم داره؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      11 دسامبر 2023 5:01 ب.ظ

      درود دوست عزیز،
      در حال حاضر تنها خدمات نصب بازی قابل ارائه است. در صورت تمایل با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × سه =