اشتراک گذاری

چرا تلویزیون سونی سیگنال ندارد ؟

چرا تلویزیون سونی سیگنال ندارد ؟ یا چرا تلویزیون سونی سیگنال مورد نظر را دریافت نمی کند و سوالاتی از این قبیل ممکن است برای همه کاربران تلویزیون از جمله کاربران تلویزیون سونی پیش بیاید. در این مقاله از نمایندگی سونی که به کمک تعمیرکاران نمایندگی اصلی تعمیرات تلویزیون نگاشته شده است، سعی داریم همه نکات مفید و موثر در این زمینه را به اختصار شرح دهیم. به این ترتیب به کاربران خود در رفع مشکل دریافت سیگنال تلویزیون سونی کمک کرده باشیم؛ با ما همراه باشید.

چرا تلویزیون سونی سیگنال ندارد ؟

اولین راه کار برای زمانی که تلویزیون سونی سیگنال ندارد

فویل؛ بله درست می خوانید، فویل؛ در حقیقت استفاده از فویل یکی از راه کار هایی است که کاربران برای رفع مشکل سیگنال نداشتن تلویزیون سونی از آن استفاده می کنند. باید بگوییم وقتی تلویزیون سونی سیگنال ندارد ، برخی از افراد برای دریافت بهتر سیگنال ها به آنتن شان فویل وصل می کنند. معمولا زمانی که فاصله از برج فرستنده بسیار زیاد است، استفاده از فویل برای دریافت سیگنال هایی قوی تر تاثیر گذار است. این راه کار تنها برای آنتن هایی که خارج از محیط خانه و در فضای باز قرار دارند، امکان پذیر است.

بهترین آنتن را برای تی وی خود انتخاب کنید:

دریافت سیگنال به فاصله آنتن از برج فرستنده، زمین و محیط اطراف ارتباط مستقیم دارد. آنتن درست و خوبی را برای دریافت سیگنال انتخاب کنید. منظور ما یک آنتن گران نیست، باید بررسی کنید به تناسب محل زندگی شما و جایی که قرار است آنتن را نصب کنید، کدام مدل از آنتن های موجود مناسب هستند.

تنظیم ارتفاع را فراموش نکنید:

وقتی تلویزیون سونی سیگنال ندارد ، بهتر است ارتفاع آنتن را بررسی کنید. ارتفاع آنتن در دریافت سیگنال بسیار تاثیر گذار است.

آنتن تلویزیون سونی را با یافتن ایستگاه ها تقویت کنید:

وقتی تلویزیون سونی سیگنال ندارد ، بد نیست فکری به حال تقویت سیگنال ها کنید. باید بدانید که بسیاری از آنتن های جهت دار، نیاز دارند که به سمت یک برج پخش کشیده شوند. برای یافتن برج های پخش در منطقه خود می توانید از نقشه آنتن FCC DTV استفاده کنید.

تداخلات موجود در سیگنال دستگاه دیجیتال را متوقف کنید:

هر چیزی که بین آنتن تلویزیون سونی و برج پخش است، در پذیرش سیگنال تاثیرگذار خواهد بود. وقتی تلویزیون سونی سیگنال ندارد ، به این تداخلات توجه کنید؛ مثلا دیوارهای همسایه روبه رویی.

از دستگاه تقویت کننده آنتن تلویزیون سونی استفاده کنید

وقتی همه موارد بالا را رعایت کردید و همچنان تلویزیون سونی سیگنال ندارد ؛ از دستگاه تقویت کننده آنتن تلویزیون استفاده کنید. منظور همان آمپلی فایرها یا بوسترها است. سیگنال های دریافتی از طریق آنتن به آمپلی فایر منتقل می شوند تا تقویت شوند؛ در نهایت دستگاه تقویت کننده آنتن می تواند قدرت سیگنال را در ایستگاه های دورتر افزایش دهد. برای استفاده از این تقویت کننده های آنتن حتما از یک مرکز معتبر تعمیرات تلویزیون سونی کمک و مشاوره بگیرید، زیرا نصب و استفاده از آنها نیز اصول مخصوص به خود را دارد.

تعمیرات تلویزیون در تهران

در مرکز تعمیرات تلویزیون در تهران انواع و اقسام تلویزیون های داخلی و خارجی در مدل ها و سایزهای مختلف بررسی و عیب یابی و تعمیر می شوند. هر مدل از تلویزیون به تناسب تکنولوژی و فناوری که ارائه می دهد، ساختاری منحصر و پیچیده دارد. این مرکز معتبر و ایده آل به دلیل در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه تعمیرات تلویزیون ارائه دهد.

تکنسین های این مرکز به خوبی با ساختار درونی تلویزیون ها در برند های مختلف آشنایی دارند. واحد تعمیرات تلویزیون در تهران در بخش های مجزا و منفک خدمات رسانی می کند. با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود، پس از یک عیب یابی دقیق و موشکافانه، مسیر تعمیر و احیانا تعویض را انتخاب و اجرا می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تعمیرات سونی

مرکز جامع تعمیرات سونی با حمایت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این مرکز در فضایی حرفه ای و تخصصی در حوزه لوازم صوتی و تصویری، کالاها و تجهیزات هوشمند، دوربین ها و باکس های بازی و بسیاری دیگر از محصولات سونی خدمات رسانی می کند. در کنار ارائه خدمات پس از فروش شرکتی، امکانات و امتیازات ویژه ای را نیز شخصا برای کاربران سونی در نظر گرفته است؛ هر یک از این امکانات بخش مهمی از نیاز های کاربران را تامین می کند.

مرکز تعمیرات سونی یکی از معدود و محدود مراکزی است که تنها در حوزه محصولات سونی به صورت اختصاصی و تخصصی ارائه خدمات دارد. این مرکز معتبر و مجاز در بخش های مختلفی اداره می شود و تحت حمایت همه جانبه مرکز سخت افزار ایران است، از این رو به راحتی می توانید به این مرکز استاندارد اطمینان کنید و خدماتی با کیفیت دریافت نمایید.