اشتراک گذاری

تعمیر تاچ گوشی سونی

یکی از بخش هایی که امکان خرابی در آن بالاست، بخش تاچ گوشی است. این بخش هم به دلیل آنکه یکی از قطعات پرکاربرد است و هم به دلیل آنکه امکان وارد شدن ضربه به آن زیاد است، مکررا دچار اختلال شده و نیازمند تعمیر می گردد. اگر شما نیز از کاربران گوشی های سونی هستید و در حال حاضر این قطعه از دستگاه شما دچار خرابی گشته است می توانید خدمات مرتبط با آن را با مراجعه به مرکز تعمیر موبایل Sony دریافت نمایید.

در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل سونی به این نتیجه ختم شود که امکان تعمیر تاچ گوشی سونی وجود ندارد، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض این قطعه انجام خواهد شد. تعویض تاچ گوشی سونی در این مرکز، پس از کسب اجازه از مشتری و تأمین نمونه اورجینال انجام می پذیرد.

تعمیر تاچ گوشی سونی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که با حضور در دوره‌ های تخصصی- آموزشی و آنالیز گوشی های بیشماری از سونی، بر ساختار این محصول تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در آن گشته اند.

تعمیر تاچ گوشی سونی

خدمات تخصصی تعویض و تعمیر تاچ گوشی سونی

دارندگان گوشی های تلفن همراه سونی می توانند در صورت مواجه با مشکل کار نکردن تاچ پد گوشی همراه شان به مرکز تعمیر موبایل سونی مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازند. مرکز تعمیرات سونی به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از قطعات موبایل سونی در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران تلفن های همراه ارائه نموده است.

شایان ذکر است در صورتی که اشکال پیش آمده در تاچ گوشی سونی حاد بوده و امکان رفع آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم جهت تعویض تاچ گوشی سونی – پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- انجام خواهد شد. تعویض تاچ گوشی سونی، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی –که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند- انجام می پذیرد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر تاچ گوشی سونی پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

کار نکردن تاچ گوشی سونی

کارنکردن تاچ گوشی سونی اشکالی است که گاه –به ویژه در موقعیت های اضطراری- دردسرساز خواهد بود. در این بخش راهکارهایی جهت رفع مشکل کار نکردن تاچ گوشی سونی که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل سونی گردآوری گشته اند با شما به اشتراک گذاشته می شود. در صورت عدم رفع این مشکل می توانید به این مرکز مراجعه کرده و با حضور در واحد تعمیرات تاچ موبایل سونی تخصصی ترین سرویس های مرتبط را دریافت نمایید.

  1. گوشی را خاموش نمایید. در صورتی که دکمه پاور گوشی تان نیز غیرفعال شده با فشردن همزمان دکمه اور و کلید زیاد کردن صدا به مدت ۱۰ ثانیه  سیستم را مجدداً راه اندازی کنید.
  2. در صورتی که با استفاده از روش فوق، امکان راه اندازی مجدد گوشی خود را نداشتید، باتری دستگاه خود را جدا وپس از حدود ۱۰ ثانیه مجدداً سر جای خود بازگردانید و دستگاه را روشن نمایید.
  3. اگر قفل شدن دستگاه موبایل تان در زمان کار با برنامه خاصی اتفاق می افتد بهتر اسن آن برنامه را پاک نمایید.
  4. در صورتی که از طریق هیچ یک از راه حل های بالا گوشی شما از حالت قفل (هنگ) خارج نشد، لازم است تا آن را به تنظیمات ابتدایی کارخانه برگردانید. توجه داشته باشید که با این کار تمامی اطلاعات موجود در حافظه گوشی از دست خواهد رفت.
  5. کارشناسان ما در واحد تعمیر تاچ گوشی سونی آمادگی ارائه تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دارا هستند.

نکات مهم پس از تعمیر تاچ موبایل سونی

رعایت برخی نکات مهم پس از تعمیر تاچ موبایل سونی سبب می گردد تا دارنده دستگاه از درستی تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه مطمئن گردد. بنابراین در صورتی که سونی شما نیز دچار اشکال شده و حال، پس از تعمیر، قصد تحویل گرفتن آن را دارید به نکات زیر که توسط کارشناسان مرکز تعمیر تاچ موبایل سونی عنوان شده اند، توجه فرمایید:

  1. پس از تعمیر تاچ گوشی سونی عملکرد لمسی تمام قسمت‌‌های تاچ گوشی‌تان را چک نمایید.
  2. یک تصویر تمام مشکی را در گوشی خود به نمایش بگذارید. دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک‌دست مشکی باشد تا اگر پیکسلی سوخته باشد، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست تعویض مجدد و یا تعمیر تاچ سونی مجدد کنید.
  3. سونی خود را در حالت روشن در دست بگیرید و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید. در حین این کار زاویه دید گوشی خود را بسنجید و به کیفیت تصویر دقت نمایید. (پنل‌های نامرغوب و ارزان قیمت در این حالت افت کیفیت خود را با تغییر رنگ تاچ و صفحه نمایش نشان می‌دهند).
[vc_message message_box_style=”outline” style=”round” message_box_color=”sky” icon_fontawesome=”fa fa-paperclip”]

لینک‌های مفید

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی

[/vc_message]

برای تعمیر تاچ گوشی سونی دست به کار شوید:

تعمیر تاچ گوشی سونی و سایر نکات آن توسط کارشناسان مرکز تعمیرات گوشی سونی در بخش زیر آموزش داده خواهد شد لیکن در صورتی که آشنایی و تسلطی بر این حوزه ندارید توصیه می شود جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر تاچ گوشی سونی به نمایندگی سونی مراجعه نمایید. در این مرکز تعویض انواع تاچ و ال سی دی گوشی سونی با کیفیت اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد.

 جهت تعمیر تاچ گوشی سونی دستورالعمل های زیر را دنبال نمایید:

  • انجام تعویض و تعمیر تاچ گوشی سونی بر اساس ویدئوی مرتبط با گوشی خویش
  • تست تاچ گوشی پس از تعمیر تاچ گوشی سونی
  • عدم استفاده از فشار در حین کار با گوشی ( اگر بخشی باز دستگاه به درستی جا نیفتاده است آن را به زور جا ندهید. یک قدم به عقب برگردید و ببینید چه چیزی از محل خود خارج شده است.)
  • از فشار و چرخاندن بیش از اندازه پیچ ها خودداری کنید این کار سبب هرز شدن پیچ و جای آن می شود.
  • بخش های ذکر شده را تست کنید: صفحه نمایش لمسی یا تاچ گوشی، ال سی دی / صفحه نمایش، حسگر فیوز، اسپیکر و میکروفون، بلندگو، دوربین جلو و عقب، شبکه و وای فای، دکمه های خانه و ولوم، پورت شارژ و جک هدفون.
  • انتخاب یک فضای تمیز و عاری از آلودگی
  • خالی کردن الکتریسته ساکن در بدن با لمس یک میز فولادی و یا هر وسیله ی مشابه.
  • کسب اطمینان از فراهم بودن قطعات و ابزارهای مورد نیاز
  • فراهم کردن پیچ‌گوشتی، پیچ‌گوشتی ترکس و انبرک پلاستیکی
  • مشاهده ویدئوهای آموزش مرتبط در صورت نیاز
  • خاموش کردن گوشی جهت شروع تعمیر تاچ گوشی سونی
  • باز کردن پیچ های پشت گوشی
  • خارج کردن باتری گوشی (اگر باتری جدا نمیشود ابتدا سوکت باتری را پس از باز کردن پشت گوشی در بیاورید تا از آسیب به گوشی جلوگیری شود)

تعمیرات موبایل سونی

هدف نهایی مرکز تعمیرات موبایل سونی ترمیم و تعمیر قطعات و دستگاه‌های معیوب موبایل است، از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد. تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد. از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند.

مرکز تعمیرات موبایل سونی کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل‌های خود را تعمیر و رفع کنید. مدیریت مرکز تعمیرات گوشی های سونی تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز از جمله خدمات مرتبط با تعمیر تاچ گوشی سونی را گارانتی نموده تا شما هموطنان گرامی از بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیرات موبایل بهره‌مند گردید.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در تلاش است تا با تجهیز فضای خویش به حضور «زبده ترین کارشناسان» و «پیشرفته ترین تجهیزات»، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را به کاربران دستگاه های سونی ارائه نماید. نمایندگی Sony با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های سونی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این محصولات عرضه می‌دارد.

این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به بخش زیر، با خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات سونی آشنا شوید.

[vc_message message_box_style=”outline” style=”round” message_box_color=”sky” icon_fontawesome=”fa fa-angle-double-right” css=”.vc_custom_1514964434889{margin-bottom: 20px !important;}”]

برخی از اخبار، مقالات و سوالات متداول نمایندگی ایسر

[/vc_message]