اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی

آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات آموزشی ارائه شده در نمایندگی سونی است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی و با حضور برترین اساتید این حوزه برگزار می گردد. متقاضیان حضور در این دوره می توانند جهت حضور و ثبت نام از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت اقدام نمایند.

در دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی تمامی قطعات و اجزا دستگاه شناسایی شده و شیوه تعمیر آنها آموزش داده می شود. بعلاوه در کارگاه های آموزشی مجهز، همه ی قسمت های دستگاه به صورت کاملاً عملی توسط کارآموزان بررسی شده و برترین شیوه های عیب یابی و متدهای این حوزه تدریس می گردد.

کارآموزان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر –در ارتباط با شیوه ثبت نام در این دوره ها- به بخش های بعدی مراجعه نمایند. (در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان مرکز آموزش تعمیرات سونی تماس بگیرید).

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی با تجهیز فضای آموزشی خود به پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و ترمیم این امکان را فراهم آورده است تا کاراموزان محترم با کار در این فضا، بر جدیدترین متدها و ترفندهای تعمیر مسلط گردند. دانش آموختگان دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی به دلیل طی دوره های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات لپ تاپ های سونی یافته و به راحتی جذب بازار کار می گردند.

آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر، تسلط بر نوین ترین ترفندهای تعمیر، تداوم فعالیت های عملی تا زمان کسب مهارت همه جانبه در تعمیر،  واکاوی و آنالیز جامع لپ تاپ های سونی به دست کاراموزان و … برخی دیگر از ویژگی های مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ Sony است.

سرفصل های آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی

کار با ابزارهای کارگاه:

 هیتر، هویه LMD، هویه SMD، انواع پنس، خارباز کن، اسپتول، لوپ، مولتی متر، خازن سنج، آی سی کش ساکشن، قلع کش، خمیر فلکسی، مایع فلکسی، تمیز کننده ها، ابزار الکترونیک، سیم قلع، منبع تغذیه، فانکشن جنریتور، اوسیلوسکوپ ،  دستگاه تعمیر باتری

تعمیر آداپتور:

 نحوه صحیح باز و بستن، تعویض سوکت و تعویض کابل، عیب یابی و تعویض المانهای معیوب در ولتاژ گیری صحیح قسمتهای مختلف – کار با مدار تست در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی

الکترونیک LMD و SMD مربوط به لپ تاپ:

 مدار AC و DC، شناسایی قطعات الکتریکی و الکترونیکی مقاومت، خازن، فیوز، سلف، دیود، ترانزیستور، آی سی، ترانس، کریستال، چیپ ست ها، پردازنده، بافر، بایوس،B,S.B.I/O,SOUND IC,CLOCK,LAN در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیر اسپیکر:

  تست، تعمیر و عیب یابی اسپیکر و مشکلات مربوط به آن

تعمیر کیبورد و تاچ پد:

  نحوه کارکرد تاچ پد و کیبورد، خطاها و نحوه ایراد یابی

تعمیر RAM:

 ایراد یابی RAM، بررسی ایرادهای مختلف و ارتقاء آن در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیر هارد:

شناسایی انواع هارد دیسک، شناسایی ساختمان داخلی، ولتاژ گیری برد، شناسایی انواع برد و تعمیر، بد سکتور گیری، بازیابی اطلاعات، بررسی مشکلات دیتکت هارد دیسک، بررسی مشکلات FIRMWARE، نحوه جراحی هارد، تعویض هد و دیسک، مشکلات SMART ، اندازه گیری سرعت، برداشتن پسورد هارد

تعمیر اپتیکال درایو:

شناسایی انواع CD، DVD ، نحوه صحیح باز و بستن، شناسایی قطعات، تعمیرات برد اصلی، اصول کار سنسور ها و عیب یابی آن،  شناسایی انواع موتور و استپ موتور، عیب یابی و تعویض اپتیک، تنظیم پتانسیومتر، تعویض و تست دکمه، تست و تعمیر قفل درب، مگنت و عیب یابی آن، تست کابلهای فلت، نحوه تست و تنظیم اپتیک، بررسی مشکلات مکانیک و رفع خرابی های رایج در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیرمادربرد:

 نحوه صحیح باز و بستن انواع مدلهای لپ تاپ، شناسایی انواع برد و اطلاعات، بلوک دیاگرام، شناسایی و نحوه کارکرد انواع آی سی، شماتیک و رابط قطعات، تست و تجزیه و تحلیل رابط آی سی، تشخیص وظایف آی سی  و چیپ ها I/O، N.B، S.B، SOUND، LAN، CLOCK، POWER، تست و پروگرام BIOS با دستگاه، تست و تعویض آی سی LOCKCHARGE ، تست و تعویض  آی سی CONTROL ، بلوک دیاگرام و ساختمان داخلی آی سی ها، ولتاژ گیری، فرکانس گیری، نمایش شکل موج، تست و تعمیر مدار تغذیه CPU، تست و تعمیر مدار تغذیه RAM،  تست و رفع مشکلات FAN، کار با دیباگر، استفاده از انواع امیلاتور، تعویض و ریبال انواع چیپ، کار با شابلون و فیکسچر، انواع توپ قلع، استفاده از ابزارهای تعویض چیپ، کار با انفرارد، کار با BGA ماشین، نکات کلیدی تعویض چیپ،  تست و تعمیر چیپ گرافیک،  تست و تعمیر آمپلی فایر

تعمیر باتری:

 نحوه صحیح باز و بستن، ولتاژ گیری، سنجش آمپر ، تشخیص سلول معیوب، شارژ صحیح باتری، اضافه کردن سلول به باتری، استفاده از دستگاه REPOWER برای تعمیر باتری بدون نیاز به باز کردن آن، تشخیص سلامت باتری بر حسب درصد، دریافت مشخصات کامل باتری اهم از شرکت سازنده، تاریخ ساخت، تعداد سلول و موارد دیگر جهت تعمیر یا تعویض صحیح، مشکلات عدم شناسایی باتری

تعمیرات (های ولتاژ):

 شناسایی انواع (های ولتاژ) در LCD.LED،  اصول کار (های ولتاژ ) ،  شناسایی قطعات و المانهای  برد ،  شناسایی انواع ولتاژ ورودی ،  شناسایی ولتاژ تحریک ،  نحوه تست (های ولتاژ) ،  نحوه تست لامپ LCD ،  نحوه تست LED، نحوه استفاده از (های ولتاژ UNIVERSAL) ، تست (های ولتاژ ) در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی

دوره عمومی آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی

دوره عمومی آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی مناسب برای آندسته از کاراموزانی است که هیچگونه آشنایی با لپ تاپ ها، ساختار الکترونیکی و عملکرد هر یک از آنها و در نهایت تجهیزات تعمیر ندارند. داوطلبان در دوره عمومی آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی با مباحث ابتدایی این حوزه آشنا شده و آمادگی لازم جهت ورود به دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی را کسب می نمایند.

شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات سونی نخواهند داشت و بلافاصله می توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی اقدام نمایند.

دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی

متقاضیان شرکت کننده در دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی اطمینان داشته باشند که با حضور در این دوره تخصصی ترین ترفندها و راهکارهای بازیابی، بهسازی، ارتقاء و تعمیرات لپ تاپ سونی را فرا خواهند گرفت.

تأکید ما بر این موضوع و اطمینان از وقوع آن، به دلیل همکاری با برترین اساتید کشوری این حوزه است. اساتید این دوره ضمن دارا بودن عالی ترین سطح دانش فنی در تعمیرات دستگاه های سونی، به دلیل حضور در دوره های تخصصی بین المللی، بر پیشرفته ترین متدهای این حوزه مسلط بوده و آنها را با شما به اشتراک می گذارند. آموزش نکات مهم در تعمیرات لپ تاپ سونی تعهد ما به شماست.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی‌ سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواست های کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند.

بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می گردد. خدمات مرتبط با اموزش، از جمله برگزاری دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی در آموزشگاه این مرکز انجام می پذیرد.

جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می گردد.