اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیر سونی

نمایندگی تعمیر سونی ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه‌های سونی به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس‌های مذکور می‌توانند با حضور در نمایندگی تعمیر سونی و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه، خدمات موردنیاز خویش را دریافت نمایند.

تعمیر سونی در این مرکز به دست مجموعه‌ای متشکل از «کارشناسان زبده و مجرب» و «تجهیزاتی پیشرفته و سازگار» انجام می‌پذیرد. تلفیق این دو، منجر به تشکیل واحدی متخصص و کارامد در حوزه تعمیرات سونی گشته است که به اذعان بسیاری از همکاران یکی از معدود مراکز پیشرو در ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای تعمیر سونی است. نکته شایان ذکر آنکه، تعهد و الزام به پیاده‌سازی استانداردهای طرح شده از سوی شرکت سازنده در حین تعمیر دستگاه‌های سونی یکی از بارزترین ویژگی‌های این مرکز می‌باشد که رضایت بسیاری از کاربران را در پی داشته است.

نمایندگی تعمیر موبایل سونی

انواع مدل های موبایل سونی در نمایندگی تعمیرات موبایل سونی قابل تعمیر و سرویس هستند. این سرویس ها در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می گردند. همانطور که می دانید کاربرد موبایل امروزه در زندگی بشر بسیار بیشتر شده و کاربران، بخشی از امور روزانه خود حتی امور مربوط به کسب و کارها را از طریق تلفن همراه انجام می دهند. حال اگر برای این دستگاه مشکلی پیش آمده و با نقص فنی مواجه شود، بسیاری از امور متوقف شده و محدودیت هایی برای کاربر ایجاد می شود.

در این شرایط نمایندگی تعمیر موبایل سونی در کنار کاربران قرار گرفته و با ارائه خدمات باکیفیت تمامی مشکلات دستگاه آنها را برطرف می نماید. تعمیر برد موبایل، تعویض باتری، تعمیر سوکت شارژ، تعویض تاچ و ال سی دی، رفع مشکل پردازنده موبایل، تعویض دوربین، تعمیر اسلات سیم کارت و تعویض فلت برخی از خدمات تخصصی واحد تعمیرات موبایل سونی هستند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

پرش تصویر تلویزیون، قطع شدن صدای دستگاه، متصل نشدن HDMI، وارونه شدن تصویر، پیکسل مردگی، سیاه شدن صفحه نمایش و آب خوردگی تلویزیون از جمله مشکلاتی هستند که تعمیر دستگاه را به دنبال دارند. چنانچه با هر یک از این مشکلات و ایرادات مشابه مواجه شده اید می توانید برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیر سونی تماس بگیرید. کارشناسان جهت رفع مشکل در اسرع وقت تکنسین ها را به محل شما اعزام کرده و یا در صورت لزوم راه های دیگری برای رفع مشکل به شما پیشنهاد می کنند. برای اطلاع از خدمات این بخش می توانید مقاله تعمیر تلویزیون را در همین وب سایت مطالعه کنید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

تعمیر رم، تعویض هارد، تعمیر ال سی دی، نصب ویندوز، تعمیر وای فای لپ تاپ، تعمیر کیبورد، رفع مشکل بوت نشدن سیستم، حذف بدافزارها، تعمیر وبکم و… بخشی از مهمترین خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی است. این مرکز در روند تعمیر لپ تاپ از پیشرفته ترین تجهیزات استفاده کرده و جهت کاهش هزینه های کابران، اولویت تعمیرات لپ تاپ را به تعمیر و ترمیم قطعات اختصاص داده است. اما در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد و یا اینکه تعویض قطعه به صرفه تر از تعمیر آن باشد، کارشناسان، قطعه معیوب را با نمونه اورجینال تعویض می کنند.

نمایندگی تعمیر کنسول بازی سونی

کنسول های بازی سونی برای بسیاری از کاربران دستگاه های شناخته شده و البته محبوبی هستند. سونی نسل های مختلفی از کنسول های بازی را ارائه کرده که آخرین نسل از آنها، پلی استیشن 4 یا PS4 است. این نوع دستگاه ها به سرعت جای خود را در بازار پیدا کرده و توانستند طرفداران زیادی را جذب کنند. در ایران نیز شمار زیادی از کاربران کنسول های بازی از دستگاه های سونی استفاده می کنند.

بر همین اساس نمایندگی تعمیرات سونی واحدی را برای ارائه خدمات به این دسته از کاربران راه اندازی کرده تا در صورت بروز مشکل در دستگاه بتوانند آن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه تعمیر کنند. این مرکز در تمامی روزهای هفته آماده پذیرش درخواست های شما کاربران گرامی می باشد.

روند تعمیر در نمایندگی تعمیر سونی

کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر سونی بدلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر قادر به رفع و حل تمامی عیوب و اختلالاتی می‌باشند که ممکن است به هر دلیل در محصولات سونی پدید آمده باشند. مهندسان حاضر در مرکز تعمیرات نمایندگی سونی، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های سونی را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد. روند تعمیر در نمایندگی تعمیر سونی بر این قرار است:

  • دریافت دستگاه‌های معیوب و ثبت اظهارت صاحب دستگاه (مبنی بر نوع اشکال پیش آمده و سطح خرابی دستگاه)
  • بررسی دستگاه و طی فرآیند عیب‌یابی
  • اعلام نوع اشکال پیش آمده در دستگاه به صاحب دستگاه (طی فرآیند عیب‌یابی اشکال پیش آمده در دستگاه توسط کارشناسان بخش عیب‌یابی تشخیص داده شده و به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد)
  • کسب اجازه از صاحب دستگاه جهت انجام تعمیرات موردنیاز و اعلام تقریبی هزینه تعمیر
  • انجام تعمیرات موردنیاز بر روی دستگاه
  • تست دستگاه در حضور صاحب دستگاه
  • تحویل دستگاه به مشتری

تعمیرات سونی

کارشناسان تعمیرات سونی با تمرکز بر ساختار محصولات سونی و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این محصولات یافته اند. به گونه‌ای که عیب‌‌یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌‌رسانند. تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیر سونی محدود به دستگاهی خاص نیست و کلیه محصولات این شرکت را پشتیبانی می‌کند.

از همین رو شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه‌های سونی به این مجموعه مراجعه و تخصصی‌ترین خدمات و سرویس‌های ممکن را دریافت نمایید. بد نیست بدانید که هزینه‌های اخذ شده در مرکز تعمیرات سونی بر اساس نرخ‌نامۀ مصوب بوده و مبلغ مذکور پیش از هر اقدامی –درصورت درخواست-، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد. بعلاوه تمامی قطعاتی که در حین تعمیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می‌گردند.

نمایندگی سونی

نمایندگی‌ سونی پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌‌ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی تعمیر سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند.

بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می‌گردد. جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، محصولات، سوالات متداول، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می‌گردد.