اشتراک گذاری

نمایندگی انحصاری سونی سرویس

نمایندگی انحصاری سونی سرویس براساس آخرین متدهای روز دنیا به ارائه خدمات ریکاوری میپردازد. لازم است اندکی به تاریخچه سونی بپردازیم. شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط Akio Morita و Masaru Ibuka بنیان ‌گذاری شد. نام این شرکت برگرفته از کلمه لاتین sonus به معنی صدا است. سال ۱۹۶۱ سونی اولین شرکت ژاپنی بود که سهامش در آمریکا عرضه شد. سال ۱۹۷۳ این شرکت نخستین جایزه Emmy را برای توسعه تلویزیونهای رنگی Trinitron دریافت کرد. کمپانی مذکور در سال ۱۹۸۲ اولین سی‌ دی پلیر را با نام CDP-101 معرفی کرد.

متخصصین نمایندگی انحصاری سونی سرویس ملزم به حضور در دوره هایی هستند که از سوی مدیریت جهت به روزرسانی اطلاعات ایشان در سیکل های مشخص برگزار می‌گردد. نمایندگی انحصاری سونی سرویس با بهره مندی از تخصص ، مهارت و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است در زمینه فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد.

مشخصات نمایندگی انحصاری سونی سرویس

نمایندگی انحصاری سونی سرویس با سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مدارانه به فعالیت می پردازد . هدف این مرکز ارائه خدماتی باکیفیت به همراه گارانتی به مشتریان عزیز است . بدیهی است از این طریق قصد داریم رضایت شما عزیزان را درزمینه پشتیبانی نیز جلب نماییم . به دلیل حضور گسترده محصولات سونی در کشور ، این مرکز به ارائه تمامی خدمات مربوط به محصولات این شرکت بزرگ اقدام می نماید.

دانش کادر فنی نمایندگی انحصاری سونی سرویس با آزمونهای متعدد علمی مورد ارزیابی قرار گرفته است . این افراد با گذراندن دوره های آموزشی بومی و بین المللی با نوینترین راههای تعمیر آشنا گشته اند. از این رو قادر به تعمیر دستگاه هایی هستیم که سایر نمایندگی ها از انجام آن ناتوانند . با کلیک روی لینک مشخصات نمایندگی انحصاری سونی سرویس اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خدمات نمایندگی انحصاری سونی سرویس

  • ترمیم مانیتور
  • رفع ایراد پروژکتور
  • تعمیرات هارد
  • رفع ایراد دوربین
  • عیب یابی و رفع ایراد تلویزیون
  • حل مشکلات سینمای خانگی
  • رفع ایراد موبایل
  • ریکاوری تبلت
  • تعمیر محصولات سونی
  • سرویس محصولات سونی
  • خدمات پس از فروش سونی
  • تعمیر و بازیابی لپ‌تاپ
  • حل مشکل کنسول بازی

واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی انحصاری سونی سرویس واحدهای تعمیر را مجزا راه اندازی کرده است. کارگاههای فنی این مرکز مجهز به ابزارآلات مدرن و درجه یک میباشد. تعمیرکاران نمایندگی سونی با بکارگیری بهترین تجهیزات خدمات ریکاوری باکیفیتی را ارائه میدهند. مجزا بودن واحدها موجب میگردد تکنسین ها تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری یک محصول نمایند.

همین امر موجب می گردد کیفیت عملکرد مجموعه قابل قیاس با سایر تعمیرگاهها نباشد. مهمترین هدفی که نمایندگی انحصاری سونی سرویس دنبال میکند این است که کاربران بتوانند بیشترین بهره را نسبت به هزینه ای که مینمایند ببرند. چنانچه کاربران مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه واحدهای تعمیرات سونی هستند ، میتوانند به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردند.

اخبار شرکت سونی

کادر مجرب نمایندگی انحصاری سونی سرویس ملزم به گرداوری و ارائه داغترین اخبار سونی شده اند . این خبرها از منابعی موثق تهیه شده و پس از ویرایش در اختیار کاربران قرار می گیرند . بدیهی است هدف ما از ارائه این بخش افزایش اطلاعات شما عزیزان است.

در ادامه تاریخچه سونی باید به این مطلب اشاره نماییم که ، کمپانی سونی سال ۱۹۸۹ با خرید Columbia Pictures به قیمت ۳٫۴ میلیارد دلار وارد دنیای هالیوود شد. این کمپانی سال ۱۹۹۱ به Sony Pictures Entertainment تغییر نام داد. با کلیک روی لینک اخبار شرکت سونی وارد بخش مذکور گردید.

مقالات نمایندگی مجاز سونی

نمایندگی انحصاری سونی سرویس با هدف افزایش سطح علمی کاربران بخش مقالات را در سایت راه اندازی کرده است . کارشناسان خلاق مجموعه به نحوی به ارائه این مقالات پرداخته اند که تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند . واضح است از این طریق قصد داریم رضایت تمامی کاربران خود را ( اعم از افراد عادی و متخصص ) کسب نماییم.

کاربران محترم با مطالعه مقاله های سایت می‌توانند اطلاعات مفیدی از دستگاه خود و روشهای تعمیر آن بدست آورند. امید است بتوانیم در این زمینه راهگشایتان باشیم . با کلیک روی لینک مقالات نمایندگی مجاز سونی مقاله مدّنظرتان را مطالعه نمایید.

محصولات سونی

نمایندگی انحصاری سونی سرویس به فروش محصولات سونی نیز میپردازد. کاربران می توانند در پکیجی اورجینال نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند. ضمنا پیشنهاد میگردد قبل از خرید از مشاوره کارشناسان ما استفاده نمایید . بدیهی است از این طریق می توانید با دیدی باز دست به انتخاب بزنید . محصولات سونی عبارتند از :

  • لپ‌تاپ
  • تلویزیون
  • سینمای خانگی
  • موبایل
  • تبلت
  • مانیتور
  • پروژکتور
  • هارد
  • دوربین
  • کنسول بازی

سوالات متداول تعمیرات سونی

کادرفنی نمایندگی انحصاری سونی سرویس سوالات متداول تعمیر سونی را پاسخ داده‌اند. کاربران می توانند با مطالعه این بخش اطلاعات مفیدی از دستگاه خود بدست آورند. کاربران همواره سوالات بیشماری از دستگاه معیوب و تعمیر شده خویش دارند . مدیریت نمایندگی انحصاری سونی سرویس با درنظر گرفتن این موضوع راههای ارتباطی انلاین و تلفنی را راه اندازی کرده است.

زین پس کاربران می توانند دیگر سوالات خود را نیز با تعمیرکاران مجموعه مطرح نمایند . بدیهی است در اسرع وقت پاسخگویتان خواهیم بود. ما تمام توان خود را در امر تعمیرات براصل رضایت شما عزیزان  بنا نهاده ایم. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات سونی وارد بخش مذکور گردید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با داشتن تیمی زبده ، متخصص و ماهر و با بهره گیری از تکنیکهای روز دنیا و استفاده از ابزارآلات درجه یک ، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشد. مهمترین هدفی که این مرکز دنبال میکند این است که ، کاربران بتوانند با صرف هزینه ای که مینمایند بیشترین بهره را ببرند. نمایندگی انحصاری سونی سرویس ، مرکز فوق تخصصی تعمیرات با ارائه گارانتی میباشد. لازم به ذکر است ، این مرکز وارد کننده قطعات و تجهیزات اورجینال نیز هست.

لذا مشتریان محترم در صورت لزوم دستگاه به تعویض قطعه ، میتوانند با اطمینان خاطر دستگاه خود را جهت تعمیر به دست تکنسین های ما بسپارند. تقاضایی که مرکز سخت افزار ایران از مشتریان خود دارد این است که ، با درنظر گرفتن مزایا و معایب همه مراکز تعمیراتی دست به انتخاب بزنند. به جرات این ادعا را داریم که در بین سایر رقبای خود به چنان موقعیت و امتیازی دست پیدا کرده ایم که مشتریان خواهان تعمیر دستگاه خود تنها در این مجموعه میباشند . افزایش مشتریان موجب گشته ، نرخ اخذ شده از کاربران نسبت به سایر مراکز پایینتر  باشد.